تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وصول عادلانه مالیات با شناسایی فرارهای مالیاتی

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شناسایی فرارهای مالیاتی و مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه، اقدامی ضروری است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی در خصوص فرارهای مالیاتی در استان خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بیگدلی با اشاره به اهداف راهبردی سازمان امور مالیاتی در سال های اخیر در زمینه مقابله با فساد و مبارزه با فرارهای مالیاتی افزود: در حال حاضر یکی از سیاست های مهم این سازمان وصول همراه با اصول است که براساس آن، به جای فشار بر مودیان موجود، بر شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه تمرکز داریم.


وی هم چنین گفت: گزارشات مردمی همواره یکی از شیوه های مهم شناسایی فرار مالیاتی درکشور بوده است و با هدف تقویت این شیوه و حداکثرسازی گزارشات ارسالی، سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی ایجاد گردید.


مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه تاکید کرد: شهروندان می توانند برای اعلام گزارشات خود، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور را در شناسایی فرار مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی در کشور همراهی نمایند.

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

mrz |   1399/05/26 00:12:37   |
0     0
بیگدلی با اشاره به هدف های راهبردی سازمان امور مالیاتی در سال های اخیر در زمینه مقابله با فساد و مبارزه با فرارهای مالیاتی افزود: در حال حاضر یکی از سیاست های مهم این سازمان وصول همراه با اصول است که براساس آن، به جای فشار بر مودیان موجود، بر شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه تمرکز داریم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics