تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انجمن صنفی استارتاپی کشاورزی پایان مرداد راه‌اندازی می‌شود

مدیر پروژه کسب‌وکارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی از راه‌اندازی دفتر انجمن صنفی استارتاپی بخش کشاورزی در هفته پایانی مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از چابک آنلاین، محمد جعفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درصد اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک تا دهه فجر سال جاری به ۹۰ درصد می‌رسد و امیدواریم تا پایان سال جاری به ۱۰۰ درصد برسد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی ادامه داد: ۹۴ درصد از مراکز درمانی استان کرمان نیز در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری دارند و کاهش کاربرد دفترچه همزمان با سنجش استحقاق درمان در همه مراکز سرپایی و بستری در دست اجراست.

دبیر کمیته نسخه الکترونیک کشور ادامه داد: نسخه‌نویسی الکترونیک در کلینیک‌های دولتی جنوب شرق کشور از ماه های آینده آغاز و سپس به سایر استان‌ها تعمیم داده می شود.

 

وی تاکید کرد: حذف دفترچه‌های بیمه سلامت طی سال جاری به نصف میزان کنونی می‌رسد و سال ۱۴۰۰ زمان جمع‌ آوری دفترچه‌های بیمه است.

جعفری افزود: تولید راهکارهای اجرایی هدف اصلی از پژوهش در سازمان بیمه سلامت است و پژوهش، تحقیق و توسعه سه رکن جدایی ناپذیر هستند. 

وی گفت: مرکز پژوهش قلب تپنده سازمان‌های تازه را تشکیل می‌دهد و برای دور کردن کهنگی از سازمان ها باید با پژوهش به خلاقیت و نوآوری دست پیدا کنید.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت دارای اولویت‌های پژوهشی در راستای عدالت‌محوری، سلامت‌محوری و حفاظت مالی از بیماران است و  در این راستا سازمان باید اولویت‌های پژوهشی را با سایر مجموعه‌ ها به صورت مشارکتی انجام دهد تا مشکلات سازمانی را از پیش روی بردارند.

وی گفت: پژوهش در اداره کل بیمه سلامت کرمان دارای دپارتمان آینده ‌پژوهی است.

جعفری تصریح کرد: رفاه و رضایت بیماران در بخش سرپایی و بستری، ارزیابی وسع مالی خانواده‌ها و تغییر شیوه خرید خدمات از مراکز درمانی از جمله طرح‌های پژوهشی در اداره کل بیمه سلامت استان کرمان است.

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics