تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارایه خدمات مطلوب به مردم با مالیات بر ارزش افزوده

شهردار کرمانشاه اظهار داشت:ارایه خدمات مطلوب به مردم و توسعه زیر ساخت های شهری با درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده امکان پذیر است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، طلوعی، شهردار کرمانشاه در دیدار با عباس‏پور، مدیر کل امور مالیاتی استان تصریح کرد: اقدامات مثبت اداره کل امور مالیاتی در حوزه وصول درآمدهای مالیاتی و واریز 3 درصد از عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها ودهیاری های سطح استان، در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی همشهریان و هم استانی ها می باشد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

شهردار کرمانشاه افزود: درآمدهای مالیاتی می تواند به عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی به توزیع مناسب ثروت در کشور و ارائه خدمات با کیفیت و عادلانه تر به آحاد مردم جامعه نماید.
وی هم چنین ،ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شهرداری و سوابق هزینه های زیر ساخت شهر افزود: ما خود را جدای از سیستم مالیاتی نمی دانیم و آماده هر گونه تعامل و همکاری با اداره کل امور مالیاتی استان هستیم، زیرا تعامل هر دو دستگاه، در نهایت موجب توسعه و آبادانی زیرساخت های شهر و استان می شود.


در ادامه این دیدار عباسپور، مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه نیز گفت:ترویج فرهنگ مالیاتی، در میان عموم اقشار جامعه امری ضروری و انکارناپذیر است.
عباس‏پور با اشاره به لزوم فرهنگ سازی مالیاتی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان همواره در راستای تعامل با شهرداری ها انتظارات مردم را پیگیری و محقق می کند تا شهروندانی که همیشه با پرداخت به موقع مالیات در توسعه و آبادانی کشور نقش موثری دارند از امکانات مطلوبی بهره مند شوند.


مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه در خاتمه خاطرنشان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با ارائه خدمات مناسب و فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جهت تشویق مودیان به رعایت قوانین و تمکین مالیاتی گام های موثری برداشته است.

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics