تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بلیت ارزان؛ ترفند پساکرونایی بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان

شرکت سینماهای زنجیره‌ای «ای. ام. سی» می‌خواهد در اولین روز از فعالیت پساکرونایی خود در آمریکا، با فروش بلیت‌های ارزان ۱۵ سِنتی مردم را به سالن‌های سینما بکشاند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا ، شرکت ای.ام.‌سی اینترتیمنت اعلام کرد روز ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) در بیش از ۱۰۰ سینمای خود را در آمریکا به روی علاقه‌مندان باز می‌کند. تماشاچیان در این روز می‌توانند به قیمت سال ۱۹۲۰ میلادی یعنی با پرداخت تنها ۱۵ سنت به تماشای فیلم‌های روی پرده این سینماها بنشینند. در این روز فیلم‌هایی چون شکارچیان روح (۲۰۱۶)، پلنگ سیاه (۲۰۱۸)، بازگشت به آینده (۱۹۸۵) و گریس (۱۹۷۸) نمایش داده می‌شود. پس از روز اول بازگشایی‌ها، بلیت فیلم‌های قدیمی‌تر فهرست به قیمت سابق ۵ دلار به فروش خواهد رسید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اگرچه سینماهای مجموعه ای.‌ام.سی تاکنون در چندین کشور بین‌المللی بازگشایی شده اما در کشور آمریکا از ماه مارس (اسفند ۹۸-فروردین ۹۹) تاکنون تعطیل مانده‌اند. ای.ام.‌سی چندی پیش در گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، از یک ضرر ۵۶۱ میلیون دلاری به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

 

تاکنون چند تاریخ برای از سرگیری فعالیت سینماها در آمریکا معین و با بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در بیشتر نقاط این کشور، منتفی شده است. حالا اواخر ماه اوت (اواخر مرداد و اوایل شهریور) به عنوان موعد بازگشت گسترده به سینماها تعیین شده است؛ رگال دومین سینمای زنجیره‌ای آمریکا نیز از ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) سینماهای خود را در برخی نقاط آمریکا بازگشایی می‌کند. براساس شیوه‌نامه‌های کرونایی، سینماهای ای‌.ام.‌سی و دیگر سینماهای زنجیره‌ای باید ضمن کاهش ظرفیت سالن‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک را نیز رعایت کنند.

 

به گفته متولیان ای.ام.‌سی، فیلم جهش‌یافته‌های جدید روز ۲۸ اوت (۷ شهریور) و انگاشته کریستوفر نولان ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در سینماهای این مجموعه اکران خواهد شد. چند فیلم جدید دیگر از جمله نامتعادل با بازی راسل کرو و کمدی-درام تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد ساخته آرماندو یانوچی نیز در روزهای پایانی ماه اوت روی پرده این سینماها می‌رود.

ای.‌ام.‌سی همچنین اعلام کرد انتظار دارد تا زمان اکران انگاشته، حدود دو سوم سینماهای این مجموعه فعال باشند. هنوز در چند ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا و نیویورک سینماها مجاز به بازگشایی نیستند.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics