تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکلات کشور با اتصال صنعت و دانشگاه حل می شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اشاره به اینکه ۶۰ درصد اقتصاد دنیا در آینده نزدیک دیجیتالی خواهد شد، گفت: گره مشکلات کشور با اتصال صنعت و دانشگاه حل می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری  مهر، روز یکشنبه با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزیر علوم، از محصول دانش‌بنیان MBS که به تازگی از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این ستاد، بومی‌سازی شده است، رونمایی شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در این مراسم ضمن تبریک سال‌روز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، اکسیر حلال مشکلات کشور و راه گشایش اقتصادی در عرصه‌های علمی و صنعتی، همانند دفاع مقدس در دستان مردم دانست که می‌توانند مثل همیشه مشکلات را مرتفع نمایند.

مخبر با بیان اینکه جوانان باانگیزه و بااستعداد در کشور فراوان است، ادامه داد: خوش‌بختانه در دانشگاه‌های برتر کشور نخبگان باارزشی داریم اما نباید چشم ما همیشه به دانشگاه‌های مطرح باشد، چون بنده در ده‌کوره‌های دورافتاده جوانانی از زن و مرد را دیده‌ام که در هیچ دانشگاهی نمی‌توان استعداد و دانش و ظرفیت آن‌ها را ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: در گوشه‌ای از استان سیستان و بلوچستان یک خانم ۳۰ ساله را دیدم که تولید کارگاهی خود را با کم‌ترین دسترسی و امکانات به ۹ کشور دنیا صادر می‌کرد و این‌ها همان ظرفیت‌های عظیم سرمایه‌ی انسانی هستند که عامل اصلی رشد و پیشرفت کشورها شناخته می‌شوند.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: طبق بررسی‌های علمی ۶۰ درصد اقتصاد دنیا در آینده‌ نزدیک دیجیتالی خواهد شد، بنابراین نخبگان و جوانان ماهر، خلاق و مبتکر سرمایه‌ی اصلی هر کشوری محسوب می‌شوند.

مخبر اضافه کرد: با توجه به اتفاقات خوبی که جوانان تحصیل‌کرده در صنعت کشور رقم زده‌اند و کشور را در برابر تحریم‌های ظالمانه به جلو حرکت می‌دهند، باید توجه داشت که گره مشکلات کشور با اتصال نخبگان دانشگاهی و صنعت باز می‌شود و بایستی بیش از پیش از آن‌ها حمایت کرد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics