تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنامه دانشگاه آزاد برای توانمندسازی اساتید علوم انسانی و هنر

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره‌های تخصصی توانمندسازی اساتید هیأت علمی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی توانمندسازی اساتید هیأت علمی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، تعالی‌سازی در قالب مؤلفه‌های به‌روزرسانی، بومی‌سازی و حکمی‌سازی در تمامی رشته‌های علوم انسانی و هنر است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: این دوره‌ها از ۱۹ مردادماه آغاز و تا ۲۷ شهریورماه ادامه دارد و مخاطبان این دوره‌ها، اعضای هیات علمی رشته‌های علوم انسانی و هنر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور هستند

 

.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اولین دوره آموزشی تخصصی حکمی‌سازی علوم انسانی و هنر با حضور ۵۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی و هیات‌های اندیشه ورز استان‌ها از طریق فضای مجازی از ۳۱ خرداد تا ۸ مرداد برگزار شد.

دکتر خسروپناه با بیان اینکه دومین دوره حکمی‌سازی و ۲۱ دوره آموزشی تخصصی دیگر نیز برای اعضای هیات علمی واحدها در مرداد ماه و شهریور ماه در حال برگزاری است، گفت: مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر به عنوان طراح و هماهنگ‌کننده و دفتر توانمندسازی اداره کل پژوهش و تحصیلات تکمیلی علوم انسانی و هنر نیز به عنوان مجری، در برگزاری این دوره‌ها فعالیت داشته و اجرای این طرح را برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه در این دوره‌ها به طور متوسط ۱۰۰ شرکت‌کننده فعال و بیش از ۶۰۰ عضو هیات علمی مشارکت دارند، تصریح کرد: پس از پایان دوره به تمامی استادان شرکت‌کننده، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد، البته از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی گرفته نمی‌شود. نگارش مقاله تخصصی، برگزاری کرسی‌های ترویجی در کلاس و نگارش خلاصه‌ای از محتوای مباحث کلاس با رویکرد تحلیلی و تبیینی، از جمله فعالیت‌هایی است که استادان می‌توانند برای دریافت گواهینامه پایان دوره، انجام دهند.

 

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی دارای کد و مشخصه رسمی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از گواهی پایان دوره، در مؤلفه‌هایی مانند اخذ امتیاز فرهنگی برای ارتقا به سطح دانشیاری و استادی استفاده کنند.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics