تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تیم‌های لیگ برتری خواستار افزایش حق پخش تلویزیونی شدند

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس اعلام کردند تا زمانی که هواداران به صورت کامل نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها بیاییند باید حق پخش تلویزیونی بسیار بیش‌تری دریافت کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، و به نقل از دیلی میل، بعد از شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مانند خیلی از لیگ‌های دیگر بدون حضور تماشاگر ادامه پیدا کرد و این به معنای از دست رفتن درصد زیادی از درآمدهای باشگاه‌ها بوده است. حال بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و با توجه به این که احتمالا حداقل در شروع فصل بعد نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا هم‌چنان هواداران قادر به حضور در ورزشگاه‌ها نیستند، تیم‌های لیگ برتری خواستار دریافت حق پخش تلویزیونی بیش‌تری شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

باشگاه‌های لیگ برتری اعتقاد دارند درصد زیادی از درآمدهای خودشان را از دست داده‌اند و به همین خاطر نیاز است که دولت به آن‌ها توجه کرده و در حالی که تمامی بازی‌های لیگ برتر را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد، مبلغ حق پخش تلویزیونی خود را نیز بالا ببرد.

این اقدام البته باعث نارضایتی و خشم هواداران نیز شده است چرا که ممکن است نتوانند بازی‌های تیم های خودشان را از تلویزیون دنبال کنند.

 

با توجه به مشخص شدن زمان شروع فصل بعد لیگ برتر انگلیس، نماینده‌های باشگاه‌های لیگ جزیره جلسه فوری با سران دولت را خواستار شدند تا درباره دریافت مبلغ بیش‌تری در ازای پخش تلویزیونی بازی‌های خودشان به تفاهم برسند.

فصل قبل لیگ برتر در حالی با قهرمانی لیورپول به پایان رسید که تیم‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی نیز توانستند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics