تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت بودجه ۳ میلیاردی به تنیس در گرو دفاع از تقویم فدراسیون

بودجه سه میلیاردی که مجلس برای تنیس تصویب کرده پس از جلسه دفاع از تقویم فدراسیون واریز می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس درباره ی بودجه سه میلیاردی که مجلس برای تنیس تصویب کرد و اینکه آیا واریز شده است یا خیر، بیان کرد: با توجه به اینکه در دوران سرپرستی تقویم سال ۹۹ فدراسیون بسته نشد بنابراین ما ابتدا تقویم فدراسیون را تدوین کردیم و در نیمه نخست شهریور جلسه دفاع از تقویم را در وزارت ورزش داریم و پس از آن شروع به پرداخت این بودجه سه میلیاردی به صورت یک چهارم، یک چهارم می شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که حتما این بودجه به دست فدراسیون تنیس می رسد ، گفت: بله باید برسد چون مصوب شده است.

او در مورد موارد گنجانده شده در تقویم سال ۹۹ فدراسیون گفت: مسابقه بین المللی نداریم چون باید در سال میلادی ۲۰۱۹ درخواست آن ارائه می شد  و کل درخواست مسابقه بین المللی برابر سال ۲۰۲۰، سه هفته مسابقه در کیش بود که اجرا شد. ما برنامه مسابقات  و کلاس های استعدادیابی، آموزشی، توسعه تنیس را در تقویم در نظر گرفته ایم  و ان شاءالله دفاع خوب از تقویم تنیس داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تنیس در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تاکید کرد: فکر می‌کنم تا پایان شهریور سرمربی تیم ملی هم انتخاب شود. 

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که خبری از برگزاری مسابقات تنیس است یا خیر، تصریح کرد: جلسه ای را با فدراسیون پزشکی  ورزشی  و ستاد مقابله با کرونا در ورزش داریم که مجوز بگیریم. پس از آن جدول مسابقات با رعایت پروتکل های سخت بهداشتی ارائه می شود. اولین مسابقه ای هم که باید برگزار کنیم جام حذفی است که نیمه تمام مانده است.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics