تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مراکز علمی کاربردی هلال ایران در ۱۶ استان کشور

موسسه علمی کاربردی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر از پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۶ مرکز علمی کاربردی هلال ایران در ۱۶ استان کشور از ابتدای مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، جمعیت هلال احمر؛ ۱۶ مرکز تابعه علمی کاربردی هلال ایران در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد در مهرماه جاری در دوره های کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای، دانشجو می پذیرند.

 

بنابراین گزارش کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی با پذیرش دانشجو در ۱۲۷ کد رشته-محل در مراکز علمی کاربردی هلال ایران برای مهرماه سال جاری موافقت کرده است که از این تعداد، ۶۸ کد رشته-محل در مقطع کاردانی حرفه ای و ۵۹  کد رشته-محل در مقطع کارشناسی حرفه ای خواهد بود.

 داوطلبان رشته های کاردانی حرفه ای(ناپیوسته) از چهارم تا ۱۱ شهریورماه و داوطلبان رشته های کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته)، ۱۱ تا ۱۷ شهریورماه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز در زمان اعلام شده از طریق این سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics