تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سه میلیارد اعتبار برای افتتاح خوابگاه تیروکمان

رییس فدراسیون تیروکمان میزان اعتبار پیش بینی شده برای افتتاح خوابگاه تیروکمان را ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۲۶ مهر همزمان با روز تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، غلامرضا شعبانی بهار درباره وضعیت خوابگاه تیروکمان اظهار کرد: این پروژه ۶۰۰ متر زیربنا دارد و تقریبا ساخت آن در حال اتمام است. سعی داشتیم در هفته دولت این پروژه را افتتاح کنیم که متاسفانه برخی از فازهای آن آماده نشد و قرار است در ۲۶ مهر همزمان با روز تربیت بدنی این پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این خوابگاه در ضلع شرقی سایت تیروکمان واقع شده که دو طبقه دارد که طبقه ی همکف آن برای زنان افراد سالم و معلول پیش بینی شده است.

شعبانی بهار تصریح کرد: بودجه پیش بینی شده برای این پروژه ۳ میلیارد تومان بود که ۲/۵ میلیارد برای ساخت خوابگاه تامین اعتبار شده و به دنبال آن هستیم تا ۵۰۰ میلیون دیگر که برای خرید تجهیزات و محوطه سازی اطراف خوابگاه است، تامین اعتبار شود.

 

رییس فدراسیون تیروکمان افزود: شخص وزیر ورزش و مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نگاه ویژه‌ای به این پروژه که یکی از نیازهای اساسی کمانداران بود، داشتند و تا به امروز روند ساخت این پروژه به خوبی پیش رفته است.

شعبانی بهار همچنین درباره زمان شروع لیگ برتر تیروکمان خاطرنشان کرد: مسابقات این رشته چون در فضای باز برگزار می‌شود و به صورت انفرادی است مشکلی از نظر برگزاری نداریم و تنها منتظر دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش هستیم تا لیگ را برگزار کنیم.

 

وی با بیان این که تمام شرایط لیگ را آماده کرده‌ایم، افزود: امسال استقبال تیم‌ها نسبت به دوره قبل در رشته‌های ریکرو و کامپوند قابل توجه بوده و شرایط برای برگزاری لیگ مهیا شده است‌.

شعبانی بهار در پایان گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما حضور در مسابقات جهانی گوالاتما در فروردین ۱۴۰۰ و سپس شانگهای چین است و در نهایت شرکت در قهرمانی جهان پاریس که آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک است. در حال حاضر یک سهمیه کسب کردیم و امیدوار به کسب یک سهمیه دیگر هستیم.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics