تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مربی هندبال: امرارمعاش بسیاری از خانواده‌ها از لیگ است/ نمی‌توان ورزش را تعطیل کرد

حمید صادقی گفت: امرار معاش بسیاری از خانواده‌ها از برگزاری همین لیگ‌ها است نمی‌توان ورزش را تعطیل کرد باید با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مسابقات انجام شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، در مورد آغاز تمرینات تیم خود اظهار کرد: یک هفته است که تمرینات تیممان را شروع کرده‌ایم و اکنون وارد هفته دوم شدیم. بسیاری از تیم‌ها تمریناتشان را شروع کرده‌اند. در حال حاضر که شرایط بازیکنان خوب است اما باید قبل از شروع مسابقات تست کرونا انجام شود. کارهای مربوط به تست را انجام داده‌ایم. سه شنبه قرار است مراسم قرعه کشی انجام شود و باید ببینیم مسابقات کی و با چه تعدادی تیم آغاز می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

صادقی در ادامه در خصوص تعویق مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: با توجه به شیوع بیماری در کل جهان کنفدراسیون آسیا تصمیم به تعویق مسابقات گرفت. برگزاری مسابقات در اردیبهشت به نوعی خوب است ولی کار را سخت خواهد کرد. بهترین زمان همان آبان و اذر بود چون به لحاظ برگزاری لیگ آمادگی بدنی بازیکنان در بالاترین حد بود. الان مشخص نیست چقدر میان لیگ و مسابقات جام باشگاه‌ها فاصله خواهد افتاد و تیم ما باید جداگانه تمرین کند. البته هیچ چیز مشخص نیست و باید ببینیم لیگ با چند تیم شروع می‌شود و کی تمام می‌شود.

 

وی افزود: قرار است لیگ ۲۸ شهریور استارت بخورد اما این موضوع بستگی به مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش دارد. این چالشی است که سد راه بسیاری از تیم‌های ورزشی شده است. تیم ما که فعلا مشکلی ندارد. کرمان هم همانند سایر شهرهاست و در حال حاضر شرایط در کل ایران یکسان است. باید همه تیم‌ها پروتل‌ها را رعایت کنند. امیدواریم برای هیچ تیمی اتفاقی نیفتد. البته همه احتمال می‌دهیم که ستاد کرونا اجازه شروع مسابقات را ندهد. سه شنبه جلسه هماهنگی و قرعه کشی است و قرار است همه چیز مشخص شود.

سرمربی هندبال مس کرمان گفت: تعداد تیم‌ها زمان شروع مسابقات و نحوه برگزاری مسابقات به جلسه سه شنبه بستگی دارد. هر چند که ممکن است نزدیک مسابقات ستاد مقابله با کرونا با انجام مسابقات مخالفت کند. این شرایط خیلی سخت است باید تدابیری اندیشیده شود، نمی‌توان ورزش را تعطیل کرد. امرارمعاش بسیاری از خانواده‌ها از همین برگزاری لیگ است.وقتی انجام مسابقات فوتبال ممکن است قطعا هندبال مستثنی نیست و می‌توان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی  مساقات ما هم برگزار شود. در حال حاضر برگزاری لیگ بازی دو سر است. اگر انجام نشود خانواده‌های زیادی متضرر می‌شوند اگر هم انجام شود و کسی آسیب ببیند شرایط خوب نخواهد بود. امیدواریم مشکلات بدون هیچ مشکلی برگزار شود و هیچ فردی در حین مسابقات وزشی رخ ندهد.

 

وی در ادامه گفت: باشگاه بازیکنان را لزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده است. ظرف آب بازیکنان جدا و همه باید قمقمه مخصوص داشته باشند. قبل از تمرین همه باید با ماسک بیایند. سالن مدام ضدعفونی می‌شود، پنجره‌ها باز است و هواکش‌ها هم روشن تا هوا در جریان باشد. بازیکنان هنگام تمرین زیاد نزدیک هم قرار نمی‌گیرند. تغذیه همانند قبل توزیع نمی‌شود و همه در پاکت‌های جدا به بازیکنان تحویل داده می‌شود. همه چیز در کنترل است. البته هندبال پر برخورد است و چاره‌ای وجود ندارد امیدواریم همه نکات بهداشتی را رعایت کنند تا مشکل خاصی رخ ندهد.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics