تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دکتر نوبخت: وظیفه سربازی ما در دوران جنگ اقتصادی این است که منابع محدودمان را به ترتیب اولویت اختصاص دهیم

دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین؛ گفت: در این جنگ اقتصادی وظیفه سربازی ما این است که منابع را به درستی و به ترتیب اولویت هزینه کنیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین؛ با بیان اینکه ۶٩۵ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه‌هایی خواهد شد که تا پایان سال جاری در این استان به اتمام می‌رسند؛ از اتمام دو سد و چندین کیلومتر جاده و راه تا پایان سال ٩٩ خبر داد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همه مصوبات سفرهای استانی وی و رییس جمهور را قطعا اجرا خواهند کرد؛ افزود: در این جنگ اقتصادی وظیفه سربازی ما این است که منابع را به درستی و به ترتیب اولویت هزینه کنیم.

 

امضای چهار تفاهمنامه «ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین»؛ «جهش تولید استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۳۷۹ میلیارد تومان برای ۴۵ پروژه با اشتغال بیش از ۵۱۰۰ نفر»، «توسعه زیرساخت‌های فنی صدا و سیما و افزایش پوشش دیجیتال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان قزوین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان» و «۴۰۰ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته‌ امداد» در حاشیه این نشست انجام شد

 

 

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics