تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امکان تهیه آنلاین کتب کانون زبان فراهم شد

مسوول توزیع محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی کانون زبان گفت: فروشگاه کانون سرویس ارسال کتاب را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، نوید صالحی درخصوص شکل‌گیری مدیریت توزیع در کانون زبان گفت: در گذشته مدیریت توزیع در کانون زبان وجود نداشت، توزیع کتب و ارسال آن‌ها به مراکز استان‌ها توسط بخش بازرگانی کانون پرورش فکری انجام می‌شد سال گذشته اما به‌واسطه مشکلاتی که در توزیع ایجاد شد و همچنین به‌خاطر تسهیل توزیع محصولات و ایجاد شرایط آسان برای زبان‌آموزان، مجموعه‌ای با عنوان مدیریت توزیع در کانون زبان ایران شکل گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

روز سه شنبه کانون زبان ایران وی با بیان این‌که «مدیریت توزیع با ساختار ۲۰ نفر پرسنل، ۴ انبار و حدودا ۴۰۰ محصول شروع به فعالیت کرد»، ادامه داد: درحال حاضر ما ۵۵ هزار جلد کتاب در مدیریت توزیع داریم، ۳۸ هزار انگلیسی و ۱۷ هزار غیرانگلیسی است. فرآیند کار به این صورت است که یک ماه قبل از شروع هر ترم مراکز براساس پیش‌بینی‌هایی که انجام می‌دهند و با توجه به فصلی که به آن نزدیک می‌شوند اعلام نیاز می‌کنند بر اساس این نیازها محصولات بسته‌بندی و آماده ارسال به مراکز استان و بعد توزیع در استان می شود. 

مسوول توزیع محصولات آموزشی کانون زبان ایران ادامه داد: بخشی از همکاران نسبت به این سامانه جدید توجیه نبودند، جابجایی این سامانه فرایندی 6 ماهه بود که به خاطر بحران شیوع کرونا برای اینکه مراکز منفعل نباشند، خیلی سریع‌تر انجام و باعث شد برخی مشکلات به وجود آید؛ اما فعالیت همکاران باعث شد مشکلات شناخته شده و از بین برود.

صالحی ادامه می‌دهد: طبق آماری که روز گذشته از مجموعۀ توزیع دریافت کردم نه در بخش توزیع و نه در موجودی کتاب مشکلی نداشتیم، مراکز آنلاین راه افتاده است و موظف شده‌اند به همه زبان‌آموزان آنلاین کتاب بدهند. 

 

فروشگاه مرکزی کانون زبان؛مرکز توزیع کتب کمک‌آموزشی زبان‌های مختلف

وی درباره اقداماتی که به منظور مقابله با شیوع کرونا در این بخش انجام شده گفت: در فاصله ترم بهار با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسته‌بندی کتاب‌ها و محصولات با شرایط خاص صورت گیرد. در فروشگاه کلیۀ محصولات ضدعفونی شدند و برای همکاران مراکز دستورالعمل‌هایی ارسال شد تا در فرایند توزیع به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دقت بیشتری داشته باشند و از تجمع مراجعه‌کنندگان در مراکز برای دریافت کتاب جلوگیری کنند.

 

صالحی تصریح کرد: فروشگاه کانون زبان این مجموعه سرویس ارسال کتاب را نیز راه‌اندازی کرده است. به این ترتیب که تمام محصولات فروشگاه در صفحه اینستاگرام این مجموعه به آدرسilicentralstore معرفی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به سفارش آن محصول اقدام نمایند، البته هزینه ارسال به عهدۀ خریدار است 

وی افزود: همچنین در نظر داریم فضایی را در سایت کانون زبان در اختیار بگیریم تا بتوانیم محصولات را از طریق سایت معرفی و ارائه نماییم.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics