تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثبت نام جذب هیأت علمی شهریور ۹۹ از ۱۰ آبان آغاز می‌شود

رییس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زمان‌بندی فراخوان جذب هیأت علمی شهریور ۹۹ را اعلام کرد و گفت: فرایند ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این فراخوان از ۱۰ آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، برنامه زمـان بندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در این باره گفت: با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی، برای اعلام نیاز در این فراخوان فقط به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفاء شود.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: معتبر کردن تقاضاهای ثبت شده از وظایف مرکز نظارت و ارزیابی است که معمولا در تطابق با مصوبات هیأت امنا و نقشه جامع و طرح راهبردی دانشگاه صورت می گیرد. درصورت رعایت این موارد در ثبت نیاز اولیه و درج ضمائم و مستندات آن در سامانه، انجام کار با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و از هرگونه رفت و برگشت جلوگیری می شود.

 

به گفته رضوان طلب، دانشگاه ها همراه با اعلام نیاز جذب هیأت علمی، شرایط اختصاصی خود و شرایط ویژه پذیرش رشته ها را قید کنند.

رییس مرکز جذب وزارت علوم با بیان اینکه شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب یا بر اساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده تنظیم شود، افزود: هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم شود.

 

وی تاکید کرد: دانشگاه ها هرگونه تضییع حق، تعیین یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کنند.

رضوان طلب تصریح کرد: این برنامه زمان بندی در راستای اجرای مصوبه جلسه شماره ۸۱ هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۰ است.

 

زمان بندی بیست و چهارمین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه ها در جدول اشاره شده است. فرایند ثبت نام متقاضیان از ۱۰ آبان در سایت مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم آغاز می شود.

مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال ۲ فراخوان برای جذب اعضای هیأت علمی برگزار می کند. یک فراخوان در شهریورماه و فراخوان بعدی در بهمن ماه است.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics