تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه فرهنگ مالیاتی گامی در راستای گسترش عدالت مالیاتی

مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل بر توسعه فرهنگ مالیاتی جهت گسترش و تحقق عدالت مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اسحاقی، مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: زمانی که مردم آثار پرداخت مالیات را در زندگی روزمره خود ببینند خود را مقید به پرداخت آن خواهند دانست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه باید آثار مثبت پرداخت مالیات را به شهروندان نشان داد، گفت: عدم پرداخت مالیات به معنی تصرف در بیت المال و حقوق عامه است چراکه مالیات در تامین هزینه های عمومی جامعه جایگاه ویژه ای دارد و از سویی با توزیع درآمدهای مالیاتی در سطح جامعه موجب عدالت اجتماعی می شود.

 


در این دیدار، قلی زاده مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل گزارشی از طرح ها و برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری ارائه داد و از هوشمندسازی مالیاتی به عنوان اولویت کاری سازمان نام برد.
وی طرح جامع مالیاتی را گامی به سوی مالیات الکترونیک دانست و اظهار نمود: طرح جامع مالیاتی زمینه و بستر را برای هوشمند سازی نظام مالیاتی فراهم نموده است. 


مدیرکل امورمالیاتی اردبیل در خاتمه خواستار تعامل ادارات و نهادها به منظور تبادل اطلاعات و ریزداده های مورد نظر در راستای تحقق هر چه بهتر هوشمند سازی مالیاتی شد.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics