تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات نقش سازنده و موثری در اقتصاد کشور دارد

استاندار قزوین به نقش سازنده و موثر مالیات در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: امروز درآمدهای مالیاتی یکی از مطمئن‌ترین منابع درآمدی دولت محسوب شده که می توان در سایه آن به اهداف مهم اقتصادی دست یافت.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، جمالی‌پور، استاندار قزوین در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره امور مالیاتی استان تصریح کرد: پرداخت صحیح مالیات از مهمترین عوامل رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب شده و موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور می‌شود .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

جمالی‌پور، شفاف سازی در حوزه مالیات را بسیار حساس و مهم دانست و اظهار داشت: هر قدر مردم را بتوانیم در کنار خود داشته باشیم و اینکه آنان بدانند مالیاتشان در چه راهی هزینه می‌شود، ضمن آنکه حساسیت‌ها نسبت به حوزه مالیاتی کاهش پیدا می‌کند، افراد حقیقی و حقوقی مشارکت و رغبت بیشتری را در حوزه پرداخت مالیات خواهند داشت.

 


استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی‌های صورت گرفته در بخش دریافت مالیات، شاهد افزایش میزان رضایت شهروندان منطقه هستیم و ایجاد رضایت مردم نیز برای مدیریت عالی استان بسیار مهم و حیاتی است.
حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین نیز سیاست مهم اداره کل را بر اساس تعامل موثر با مودیان و تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته زیرساخت‌های طرح مالیاتی به روزرسانی شده تا جایی که روز به روز شاهد افزایش اعتماد مردم در این حوزه هستیم .


وی ضمن ارائه گزارش جامع از عملکرد اداره کل، افزود: میزان پرداختی به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان قزوین در سه ماه نخست امسال از محل ارزش افزوده بیش از 500میلیارد ریال بوده است .


حوائج، مالیات را از درآمدهای پایدار جوامع دانست و تاکید کرد: بدون شک با هزینه کرد مالیات در بخش‌های مختلف اجتماعی و خدماتی مانند ورزش، سلامت و انواع خدمات شهری می‌توان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی گام‌های موثرتری را برداشت.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics