تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گوشی هوشمند جدید شرکت سونی معرفی شد

نسخه جدیدی از سری گوشی های هوشمند Sony Xperia تحت نام Xperia 8 Lite به بازار عرضه خواهد شد؛ اما مشخص شده است که این گوشی های هوشمند شباهت بسیار زیادی به گوشی هوشمندی که این شرکت در سال 2019 و تحت نام Xperia 10 به بازار عرضه کردخ است دارد. اما گوشی هوشمند جدید شرکت سونی یک تفاوت مهم با گوشی هوشمند قبلی خواهد داشت. شما میتوانید ای گوشی هوشمند را در بخش ژاپن سایت سرکت سونی مشاهده کنید و اگر به مشخصات توجه کنید خواهید دانست که شباهت بسیار زیادی به گوشی هوشمند Xperia 10 دارد.

 گوشی هوشمند Xperia 10 هرچند بعد از معرفی و عرضه گوشی هوشمند جدید این شرکت یعنی Xperia 10 II در اویال سال 2020، تولید آن متوقف شد اما میتوان آن را در بیشتر کشورها برای خرید پیدا کرد.

 هر دو گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایشگر 6 اینچی میباشد و از باطری 2,870mAh و جک هدفون و پردازنده Snapdragon 630 بهره مند است. این دو گوشی هرچند قیمت مناسبی داشتند، اما از پردازنده قدیمی و همچنین باطری کوچکی بهره میبردند که ارزش آن را بسیار پایین می آورد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 تنها تفاوتی که گوشی هوشمند Xperia 10 و مدل جدیدتر Sony Xperia 8 با هم دارند در دوربین است. در حالی که گوشی قدیمی تر دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و یک دوربین 4 مگاپیکسل برای سنجش عمق میباشد، مدل جدید آن از ترکیب 12 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل بهره مند است.

 نام گذاری گوشی های هوشمند شرکت سونیبه این صورت است که اگر نام آن دوربین دارای شماره ی پایین تری باشد، از گوشی های با شماره بالاتر بهتر عمل میکند. برای مثال میتوان گفت که گوشی هوشمند Xperia 1 از گوشی هوشمند Xperia 10 بسیار قوی تر خواهد بود. و همچنین مارک هایی که پس از شماره آورده میشوند، ارتقاء یافتن آن گوشی ها را نشان میدهند. برای مثال گوشی هوشمند Xperia 1 II نسخه ارتقاء یافته گوشی هوشمند Xperia 1 خواهد بود.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics