تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مینی پرینترهای جیبی وارد بازار شد

شرکت پری‌پیج کوچکترین نسل پرینتر ها را وارد بازار کرد این دستگاه با هدف سرگرمی برای بچه‌ها ساخته شده است که جنبه رقابتی با دیگر محصولات را ندارد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت طلا، شرکت پری‌پیج از نسل جدید چاپگر‌های خود رونمایی کرد که برخلاف نام دستگاه، چاپگر عکس نیست و برای برچسب زدن  و حتی چاپ عکس‌های سیاه و سفید برای بچه‌ها (در خانه و یا کلاس درس) مناسب است. این محصول برای رقابت با دیگر محصولات طراحی نشده است، اما تاکنون کوچکترین نسل از پرینتر‌ها بوده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزن این دستگاه  ۱۸۷ گرم است که بخش اعظم آنرا باتری تشکیل می‌دهد. در لبه سمت راست، یک درگاه mini USB برای شارژ باتری این دستگاه تعبیه شده است. در لبه فوقانی این دستگاه یک دکمه ترکیبی/چراغ LED وجود دارد که در حالت‌های مختلف مانند «حالت آماده»، «حالت شارژ شده»، «حالت باتری کم»، و «رول کاغذ خالی» نمایش داده شده و یا چشمک می‌زند که به رنگ‌های سبز یا قرمز مشاهده می‌شود. با بالا کشیدن سمت پشتی  دستگاه به عقب محفظه کاغذ باز شده و دارای کاغذ‌های ۲.۲ در ۱.۲ سانت است که بسته به نوع استفاده کاربر و آنچه چاپ می‌کند، دارد.

 

این دستگاه هم مانند هر دستگاه دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ از مزایای این محصول میتوان به کوچک و سبک  بودن، باتری‌های قابل شارژ داخلی،  کیفیت چاپ مناسب  برای برچسب‌ها ، هزینه های بسیار پایین برای برنامه‌های درحال اجرا اشاره کرد و از همه مهمتر تمام کارها مانند وارد کردن متن، طراحی‌ها، عکس‌ها و چاپ در دستگاه پری‌پیج اتفاق می‌افتد که برای نرم‌افزار‌های اندروید و ios و انواع ویندوز‌ها در دسترس است.

از معایب این دستگاه میتوان به عملکرد کندش در مقایسه با چاپگرهای بر چسب سنتی  اشاره کرد و اینکه برنامه پری‌پیج تا حدودی توسعه نیافته است.

 

از این دستگاه گا‌هی به عنوان چاپگر عکس یاد می‌شود که البته تنها به عکس های سیاه و سفید  مربوط می‌شود. این دستگاه نسبت به عملکرد خوبش قیمت بسیار مناسبی دارد و از رول‌های کاغذی کم هزینه برای کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics