تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

در مسابقات جهانی کرواسی شرکت می کنیم/ پرداخت جوایز کارگران قهرمان

رئیس انجمن جودو کارگران گفت: تیم‌های جودو کارگران در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات ۲۰۲۱ رئیس انجمن جودو کارگران کرواسی اعزام خواهند شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر افزود: سال گذشته در بازی‌های اسپانیا جودو در دو بخش آقایان و بانوان عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل با هماهنگی مسئولان فدراسیون کارگری حضور در مسابقات ۲۰۲۱ کرواسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: نقطه عطف این مسابقات درخشش تیم بانوان جودو ایران بود. این تیم برای اولین بار به مسابقات کارگران جهان اعزام شد که با کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز عملکرد درخشانی داشت و همین موضوع باعث شده تا برای دوره آینده نیز ان شاالله بتوانیم بازهم در بخش بانون نفرات خود را به این مسابقات اعزام کنیم.

رئیس انجمن جودو کارگران افزود: تیم مردان کشورمان در مسابقات اسپانیا و در بخش تیمی برای سومین دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد و در مجموع مردان و زنان با کسب شش طلا، سه نقره و دو برنز عنوان سومی را کسب کرد که جوایز نقدی این مسابقات از سوی فدراسیون کارگری پرداخت شد.

 

قمی ادامه داد: این جوایز قرار بود در یک مراسم باشکوه با حضور وزیر کار و سایر مسئولان به قهرمانان اهدا شود که به دلیل شرایط حاد جامعه و شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم لغو و به مدال آوران طلا ۱۰۰ میلیون، نقره ۸۰ میلیون و برنز هم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی به همراه تقدیرنامه اهدا شد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان وزارت کار و فدراسیون کارگری برای اهمیت به ورزش در این بخش افزود: کارگران قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که چنین برنامه‌هایی می‌تواند انگیزه را درجذب بیشتر کارگران به ورزش دو چندان کند که بدون شک تأثیر آن در سلامت جسمی جامعه قابل لمس خواهد بود.

 

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics