تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 تبلت جدید شرکت لنوو معرفی شد

یکی از محصولات جدیدی که شرکت لنوو در روز گذشته معرفی کرده است، یک تبلت اندرویدی میباشد که به بیان شرکت لنوو قدرتمند ترین تبلتی است که تا به حال به بازار عرضه شده است. این تبلت که تحت نام Lenovo Tab P11 Pro معرفی شده است، دارای یک نمایشگر 11.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل میباشد که از قابلیت های تصویر دالبی و HDR10 نیز پشتیبانی میکند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت موایران، یکی از محصولات جدیدی که شرکت لنوو در روز گذشته معرفی کرده است، یک تبلت اندرویدی میباشد که به بیان شرکت لنوو قدرتمند ترین تبلتی است که تا به حال به بازار عرضه شده است. این تبلت که تحت نام Lenovo Tab P11 Pro معرفی شده است، دارای یک نمایشگر 11.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل میباشد که از قابلیت های تصویر دالبی و HDR10 نیز پشتیبانی میکند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در حالی که شرکت لنوو این تبلت را یک تبلت قدرتمند برای توید و توسعه نامیده است، این محصول از یکی از پردازنده های گیمیبگ شرکت Qualcomm تحت نام Snapdragon 730G که مخصوص گوشی های هوشمند میباشد، بهره میبرد.

 این پردازنده موبایل یکی از محصولاتی است که این شرکت در سال 2019 به بازار عرضه کرد. با قدرتی که این پردازنده دارد، تبلت شرکت لنوو توان آن را خواهد داشت که با یک شارژ شدن کامل تا 15 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد. البته باید بیان کرد که عمر باطری این تبلت به استفاده شما از آن نیز بسیار مرتبط خواهد بود.

 

تبلت جدید شرکت لنوو همراه با یک کیبورد، قلم و سرویس نرم افزارهای  Microsoft Office عرضه میشود که خریداران در صورت نیاز و یا علاقه میتوانند آن ها را نیز تهیه کنند. همچنین این تبلت از چهار اسپیکر JBL شخصی سازی شده بهره خواهد بود که میتوانید به وسیله آن ها از کیفیت صدای بسیار بالایی برای دیدن فیلم یا پخش موسیقی بهره مند شوید. از دیگر امکانات این تبلت میتوان به دوربین تشخیص چهره و تار کردن پس زمینه در تماس های تصویری اشاره کرد. با همه گیری ویروس کرونا و کار در خانه باعث شده است که این ویژگی دوم بسیار کار آمد و از نظر امنیتی بسیار خوب باشد.

تبلت لنوو تحت نام Lenovo Tab P11 Pro در ماه نوامبر سال جاری و با قیمت 499 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

منبع خبر: موبو ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics