تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نقش شهرداری ها در امر فرهنگسازی مالیاتی مهم است

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: نقش شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اساسی شهر، در امر فرهنگسازی مالیاتی بسیار مهم است .

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در دیدار با شهردار قزوین ، به ضرورت گسترش فرهنگ مالیاتی پرداخت و گفت: موضوع گسترش فرهنگ مالیاتی و نهادینه شدن آن در سطح جامعه یکی از مهمترین اهداف و چشم اندازهای سازمان امور مالیاتی است ، اگر مردم بدانند مالیاتی که می‌پردازند صرف آبادانی کشور و ایجاد امکانات رفاهی برای خودشان می‌شود با میل و رغبت بیشتری مالیات خود را پرداخت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نقش شهرداری ها در امر فرهنگ سازی مالیاتی مهم است خاطرنشان کرد: مدیریت شهری ابزاری است که به وسیله آن می توان توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را به وجود آورد.
در این دیدار طاهرخانی شهردار قزوین نیز گفت: فرهنگ مالیاتی به عنوان یک اصل در جهت خدمت رسانی به مردم باید مد نظر قرار گیرد و شهرداری آمادگی دارد با تمام توان در جهت اشاعه این فرهنگ از طریق ابزارهای اطلاع رسانی موجود در شهرداری با اداره کل امور مالیاتی استان همکاری نماید.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics