تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کاهش این روز های طلا به پایان خواهد رسید

طلا که طی این مدت اخیر کاهش های بسیاری را به چشم خود دیده است به نظر می رسد قصد دارد تا دوباره به اوج های گذشته خود بازگشته و هدف های بالای خود را دنبال کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری طلا،  طلا که طی این مدت اخیر کاهش های بسیاری را به چشم خود دیده است به نظر می رسد قصد دارد تا دوباره به اوج های گذشته خود بازگشته و هدف های بالای خود را دنبال کند.

 

قیمت طلا در حال حاضر 1968 دلار می باشد. این در حالی است که طلا در روز گذشته تا نزدیکی 2000 دلار بالا رفته و سپس متحمل یک کاهش شدید شد.

دلیل این کاهش را می توان قدرت گیری دوباره دلار آمریکا دانست. با وجود این به نظر می رسد که دلار به دلیل تورم قریب الوقوع از ارزشش کاسته شده و طلا دوباره افزایش یابد.

 

استراتژیست ها بر این باورند که این کاهش قیمت کنونی طلا تنها یک مکث بوده و چشم طلا به اوج پیشین خود یعنی 275 دلار می باشد.

اگر ضعف طلا از این بخش فعلی نیز بیشتر شود طلا به منطقه 1720 تا 1725 خواهد رسید که در آنجا دارای یک پشتیبانی بسیار قوی است.

به طور کلی هدف طلا 2075 دلار می باشد که پس از آن با مقاومت 0175 دلار و در نهایت 2300 دلار مواجه خواهد شد. ما در حال تجربه همان شرایط سال 2008 و بحران وال استریت هستیم و رسیدن طلا به اوج های جدید کاملا منطقی می باشد.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics