تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قدرتمندترین کارت گرافیک معرفی شد

شرکت انویدیا در نهایت از کارت گرافیک 8K خود تحت نام RTX 3090 رونمایی کرد؛ این کارت گرافیک به عبارتی نسل آینده گرافیک های آمپر را رقم خواهد زد. این کارت گرافیک با قدرت و طراحی ای که دارد، آنقدر بزرگ به نظر میرسد که کارت گرافیک پرچم دار قبلی این شرکت، یعنی RTX 2080 Ti در مقابل آن بسیار کوچک است؛ آنطور که جنسن هوانگ، مدیر شرکت انویدیا مشکل میتوانست این کارت گرافیک را در دست بگیرد. این کارت گرافیک دارای سهPCI میباشد و همچنین از راه حل جدید شرکت انویدیا برای خنک کردن سیستم استفاده میکند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت موبو ایران، شرکت انویدیا در نهایت از کارت گرافیک 8K خود تحت نام  RTX 3090 رونمایی کرد؛ این کارت گرافیک به عبارتی نسل آینده گرافیک های آمپر را رقم خواهد زد. این کارت گرافیک با قدرت و طراحی ای که دارد، آنقدر بزرگ به نظر میرسد که کارت گرافیک پرچم دار قبلی این شرکت، یعنی RTX 2080 Ti در مقابل آن بسیار کوچک است؛ آنطور که  جنسن هوانگ، مدیر شرکت انویدیا مشکل میتوانست این کارت گرافیک را در دست بگیرد. این کارت گرافیک دارای سهPCI  میباشد و همچنین از راه حل جدید شرکت انویدیا برای خنک کردن سیستم استفاده میکند.

اما میتوان گفت اصلی ترین ویژگی این کارت گرافیک، پشتیبانی از بازی هایی با گرافیک  8K میباشد. شرکت انویدیا بییان کرده است که به وسیله این محصول جدید و قدرتمند که از تکنولوژی DLSS بهره میبرد، میتوان بازی ها را با سرعتی بیش از 60 فریم بر ثانیه با این کیفیت شگفت آور اجرا کرد. اگر کارت گرافیک  2080 Ti یک محصول قدرتمند به حساب می آمد، این محصول میتواند با قدرت بسیار بالاتری که دارد از رهگیری پرتوی هم زمان بهره مند شود.

این محصول با مشخصات فنی ای که دارد میتوان گفت که 50 درصد سریع تر از Titan RTX خواهد بود. همچنین این کارت گرافیک دارای 24 گیگابایت رم میباشد که در مقایسه میتوان 2080 TI را مثال زد که تنها از 11 گیگابات رم استفاده میکند.

 

 اما سوالی که پیش می آید آن است که این محصول قدرتمند برای چه کسانی تولید شده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات قدرتمند این شرکت، 1000 دلار گران تر میباشد. البته این مسئله را باید بیان کرد که همچنان مانیتوری با کیفیت 8K تولید نشده است و همچنین خرید تلویزیون هایی با این کیفیت نیز کار عاقلانه ای به نظر نمیرسد. بهترین خاصیتی که میتوان برای آن بیان کرد بازی با کیفیت 4K طبیعی و همچنین رهگیری پرتوی همزمان میباشد.

کارت گرافیک RTX 3090 از 24 سپتامبر سال جاری در دسترس خواهد بود و قیمتی معادل 1500 دلار را خواهد داشت.

 

 

منبع خبر: موبو ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics