تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سخنگوی کمیته المپیک: کُشتی بیشترین بودجه را دریافت کرد

سخنگوی کمیته ملی المپیک اعلام کرد: فدراسیون کشتی در مرحله دوم بودجه مصوب این نهاد ورزشی بیشترین رقم را دریافت کرد که رقم واریزی آن ۶ میلیارد ریال است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، تاکنون ۵۰ درصد از بودجه امسال کمیته ملی المپیک به ۴۷ فدراسیون ورزشی اختصاص  یافت که کشتی در صدر بیشترین تخصیصی‌هاست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهار داشت: کمیته ملی المپیک پرداختی به  فدراسیون  فوتبال به دلیل درآمدزا بودن آن ندارد و به سه فدراسیون دیگر هم که عضو مجمع عمومی نیستند بودجه تخصیص نمی‌گیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک این را هم گفت که در مرحله دوم اعتبارات این نهاد به فدراسیون‌ها ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به حساب شان واریز شده است.

 

سعیدی درباره ۱۰ ورزشکار ایرانی که از اوایل سال گذشته برای حضور در المپیک توکیو  بورسیه کمیته‌بین‌المللی‌المپیک  شدند، توضیح داد: ۵۰۰ دلار معادل ریالی به حساب ۹ فدراسیون برای ۱۰ ورزشکار المپیکی واریز شده است. این واریزی  برای چهارماهه سوم است که هر ورزشکار ۲ هزار دلار معادل ریالی دریافت می‌کند. از طرفی این واریزی  کمک هزینه تمرینی برای ورزشکاران است.

 

وی این نکته را متذکر شد که اگر این ۱۰ ورزشکار نتوانند سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند این کمک هزینه قطع می‌شود.

سخنگوی کمیته المپیک اظهار داشت که یکشنبه آینده شصت و هشتمین نشست هیات اجرایی برگزار می‌شود که رییس آکادمی ملی المپیک برنامه راهبردی ۱۰ ساله آکادمی را ارایه می‌کند.

 

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics