تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فرار مالیاتی، ظلم به مردم و جامعه است

ماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان تصریح کرد: فرار مالیاتی، ظلم به مردم و جامعه است و باید از آن جلوگیری شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، آیت‏ ا... خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، در دیدار با مدیر کل و کارکنان امور مالیاتی استان با اشاره به تکریم ارباب رجوع و مودیان مالیاتی، رضایت عمومی را از اولویت های اصلی دانست و اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی در استان را امری ضروری دانست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: فرار مالیاتی، ظلم به مردم و جامعه است و باید از آن جلوگیری و اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه بنا به حکم مراجع تقلید فرار از مالیات حرام است، اظهار داشت: مردم باید حکم شرعی را بدانند، متأسفانه برخی از افراد فرار مالیاتی را زرنگی می‌دانند درحالی‌که کشور برای گذر از مشکلات نیازمند برخورداری از همه ظرفیت‌های درآمدزایی است. 


آیت ا.. خاتمی با تقدیر از اقدامات شایسته امور مالیاتی زنجان در راستای تکریم مودیان، توضیح و تبیین قوانین مالیاتی و فرهنگسازی و اجرای صحیح قوانین مالیاتی را در رضایت مودیان و تامین حقوق حقه دولت بسیار مهم برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه عده ای پرداخت مالیات را پول زور می دانند افزود: مالیات حق قانونی و شرعی دولت است وکسانی که به هر نحو از پرداخت مالیات فرار میکنند در قبال برخی از کمبودهای موجود در عمران و آبادانی شهر مسئولیت دارند و باید شرعا و قانونا پاسخگو باشند. 


امام جمعه زنجان تاکید کرد: اهرم قانون و شرع از عواملی هستند که می توانند کمک شایانی دراجرای طرحهای مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور داشته باشند. 
در این دیدار مدیر کل امور مالیاتی زنجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور مالیاتی، با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا، به برخی از تسهیلات و حمایت های سازمان امور مالیاتی از مودیان به خصوص تولیدکنندگان اشاره کرد.

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics