تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لزوم نصب دستگاه‌های کارت‌خوان برای پزشکان

مدیرکل امور مالیاتی البرز بر لزوم نصب دستگاه‌های کارت‌خوان برای پزشکان و اتصال آنها به سایت سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمدی، مدیرکل امور مالیاتی البرز در جلسه بررسی مسائل مالیاتی جامعه پزشکان با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی استان، درخصوص مسائل مهمی از قبیل لزوم نصب دستگاه‌های کارت‌خوان برای پزشکان و اتصال آنها به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و از تعداد زیادی از پزشکان که از این ظرفیت در زمینه فعالیت‌های خود استفاده کرده‌اند، قدردانی و تشکر کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ابراز امیدواری کرد تا کل جامعه پزشکی از این ظرفیت مهم جهت ایجاد شفافیت بیشتر در فعالیت‌های خود استفاده نمایند، چرا که در صورت عدم استفاده از این بستر و ظرفیت مالیاتی، این امر به مثابه فرار و کتمان مالیاتی تلقی شده و مأموران مالیاتی براساس شواهد و قرائن موجود و مستندات اخذ شده در سیستم‌های مالیاتی، مالیات آنها را تعیین و مطالبه می‌نمایند. 


محمدی در خصوص سیستم ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی نیز اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور در سال 99 امکان دسترسی تمامی مودیان از جمله جامعه پزشکان را به حساب کاربری خود در سامانه عملیاتی سازمان امور مالیاتی فراهم نموده است و ایشان می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی، اوراق تشخیص و قطعی خود را از طریق این سامانه رویت نموده و بدون صرف هیچ هزینه‌ای، به انجام امور مالیاتی خود از طریق سامانه مزبور بپردازند. 


مدیرکل امور مالیاتی البرز به ظرفیت تبصره موضوع ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم اشاره کرد و افزود: پزشکان لازم است حتما از این فرصت جهت قطعیت مالیات عملکرد سال 1398 با ابراز درآمدهای خود به صورت شفاف در اظهارنامه استفاده نمایند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه امور مالیاتی آماده است تا تمهیدات لازم به منظور آموزش و تسهیل روند امور مالیاتی جامعه پزشکی و کادر درمان را فراهم آورده و تمام کوشش خود را جهت خدمت گذاری به این قشر زحمت‌کش معطوف نماید. 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics