تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هوشمند سازی نظام مالیاتی موجب رضایت مندی مودیان می شود

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هوشمندسازی نظام مالیاتی به منظور مشارکت جدی مودیان در پرداخت به موقع مالیات، منجر به ارتقای عدالت مالیاتی و افزایش رضایت‌مندی مودیان می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، غلامرضا شریفی، مدیرکل و امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سهند به رویکرد سازمان در راستای هوشمندسازی نظام مالیاتی و گسترش فرهنگ در راستای جلب رضایت حداکثری مودیان مالیاتی در راستای جلب رضایت حداکثری مودیان پرداخت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی، به تسهیلات سازمان جهت حمایت از تولیدکنندگان در سال "جهش تولید" و همچنین اصناف آسیب دیده از مشکلات بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:

سازمان، تسهیلاتی جهت حمایت از تولیدکنندگان در سال جهش تولید و همچنین اصناف آسیب دیده از مشکلات بیماری کرونا در نظر گرفته است که اجرای بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی، تقسیط مالیات و تمدید مهلت دو ماهه ارائه اظهار نامه از جمله این اقدامات است.


مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی، در پایان از ایجاد زیر ساخت های لازم جهت توسعه دولت الکترونیک خبرداد و افزود: برون‌سپاری نقل و انتقال املاک از طریق دفاتر اسناد رسمی، ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی از خدمات جدید سازمان امور مالیاتی کشور جهت توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی نظام مالیاتی است.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics