تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات پرداخت شده، صرف امور زیربنایی در استان می ‏شود

مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه اظهار داشت: مالیات پرداخت شده، صرف امور زیربنایی و عمرانی در استان می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، عباس‏پور، مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه با اشاره به این که، یکی از مطمئن ترین راه‏ها برای پیشرفت و توسعه کشور پرداخت مالیات است، از تحقق 87 درصدی درآمدهای مالیاتی و وصول 304میلیارد تومان در استان ازسهمیه درآمدی تعیین شده چهار ماهه امسال خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عباس پور افزود: مالیات وصول شده ابتدا به خزانه دولت می رود و دوباره به استان ها بر می گردد وصرف امور زیربنایی،امور جاری،عمرانی و.... خواهد شد.


مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه با اشاره به اینکه مبنای سیاستهای اقتصادی دولت بر تأمین بخشی از هزینه ها از محل مالیات است عنوان کرد: می بایست جهت ترویج فرهنگ مالیاتی در جامعه ، برنامه هایی تدوین وتنظیم شود که هدف نهایی آن آشنایی مردم و مودیان مالیاتی با محل هزینه کرد مالیات باشد تا پرداخت کنندگان مالیات بدانند پولی که بعنوان مالیات به دولت پرداخته اند در چه اموری به مصرف می رسد. 

 


وی در ادامه در خصوص بررسی تراکنش های بانکی افزود: اطلاعات مودی بررسی می‏شود وچنانچه گردش مالی آنان بیش از پنج میلیارد تومان در سال باشد از مودی دعوت می کنیم که برا ی همکاری به واحد مالیاتی مربوطه مراجعه کند و تراکنش هایی که جزو در آمدهای فرد نباشد محاسبه نمی شود.


مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه در خاتمه از پیگیری اخذ مالیات از خانه های خالی همزمان با سراسر کشور خبر داد وگفت :برای این منظور نیازمند همکاری دو دستگاه اصلی مسکن و شهر سازی وشهرداری برای شناسایی این خانه ها هستیم وفعلا از اطلاعاتی که مردم از طریق سامانه تلفنی 1526به ما می دهند استفاده می‏ کنیم. 

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics