تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خلیل‌زاده: اگر بروم ۱۳ میلیارد به پرسپولیس می‌رسد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد خارجی دارم و اگر یک درصد هم بروم ۱۲ تا ۱۳ میلیارد پول به باشگاه می‌رسد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، «شجاع خلیل‌زاده» امروز (شنبه) پیش از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مدیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده و امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس پیوستند بدانند که به چه تیم بزرگی آمده‌اند. پرسپولیس پر هوادارترین و بهترین تیم آسیا است و بازیکنان باید بدانند که هواداران جانشان را برای این تیم می‌دهند و بازیکن باید با تمام وجود برای این تیم بازی کند. امیدوارم همانطور که پرسپولیس در این چند سال قهرمان شده، با بازیکنان جدید هم بتواند موفقیت خود را تکرار کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در مورد دلیل حضورش در باشگاه افزود: تا کنون در مورد مسائل مالی صحبتی نکرده‌ام و اگر هم قرار باشد یک درصد از پرسپولیس جدا شوم، پول خوبی به باشگاه می‌رسد و بعد از این تیم جدا می‌شوم. هنوز چیزی در مورد جدایی من مشخص نیست اما اگر قرار باشد که بروم ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس می‌رسد.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  فعلا به لیگ قهرمانان می‌رویم تا پرسپولیس بتواند در این بازی‌ها موفق شود. پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. چه من باشم چه نباشم به طور حتم قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

 

خلیل‌زاده در مورد اینکه برخی بازیکنان با ترفند داشتن پیشنهاد قصد دارند قراردادشان را بالا ببرند، اضافه کرد: این درست نیست که بازیکنی که قرارداد دارد، بخواهد مبلغ قراردادش را بالا ببرد. من اگر بخواهم جدا شوم ۴۰۰ هزار دلار باید بدهم و باشگاه از پول رضایتنامه من چند بازیکن خوب می‌تواند بگیرد.

 

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس چهار سال متوالی قهرمان شد که این قهرمانی تلاش خودمان و حمایت هواداران بوده است. آنها همیشه حمایتمان کرده اند. حتی بعد از باخت هم ما را حمایت کردند.  

 

خلیل‌زاده اضافه کرد: امروز هم برای تمدید باشگاه نیامدم و حضورم در باشگاه به خاطر پیشنهادی بود که داشتم.  

 

وی در مورد جدایی ترابی گفت: ترابی زحمت کشیده و برای او در قطر آرزوی موفقیت می کنم. هیچکس خودش را نمی‌تواند جای ترابی بگذارد.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics