تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اصلاح آیین‌نامه فوق‌العاده اشتغال خارج از کشور مستخدمان دولت

بازنگری آیین‌نامه فوق‌العاده اشتغال خارج از کشور مستخدمان دولت درخصوص گروه بندی کشورها از نظر سختی معیشت

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از شناسنامه قانون، مطابق ماده (۳۰) قانون مقررات تشکیلاتی، استخدامی، مالی و انضباطی وزارت امور خارجه، درجه‌ بندی کشورها از نظر تعیین میزان فوق‌ العاده اشتغال خارج از کشور مأموران ثابت این وزارت و فهرست مناطق بد آب و هوا‌ جهت پرداخت فوق‌ العاده سختی معیشت و تعیین ضوابط آن، به پیشنهاد وزارت مذکور و تصویب هیئت وزیران در هر سال تعیین می گردد.

 


جدول شماره چهار تصویب نامه مربوط به موضوع فوق العاده اشتغال مذکور با عنوان "گروه بندی کشورها از نظر سختی معیشت" حاوی گروه بندی کلیه کشورهای جهان می باشد که بر اساس آن فوق‌العاده فوق به کارکنان وزارت خارجه پرداخت می شود.
 این جدول سال گذشته از سوی دیوان عدالت اداری با این استدلال که قرار دادن کلیه کشورهای جهان در شمول مناطق بد آب و هوا و درنتیجه پرداخت فوق‌العاده سختی معیشت به تمامی ماموران ثابت وزارت امور خارجه، خلاف حکم ماده مذکور است، از تصویب نامه مربوطه حذف و ابطال شد.


- ابطال فوق‌العاده سختی معیشت اشتغال خارج از کشور در کلیه کشورها
به همین دلیل وزارت امور خارجه پیشنهاد جایگزین در خصوص این موضوع را به هیئت دولت ارائه نمود که این پیشنهاد در کمیته اصلی کمیسیون تصویب شد و در دستورکار جلسه اصلی هیئت وزیران قرار گرفت.

 

 

منبع خبر: شناسنامه قانون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics