تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

متهم به قبرفروشی غیرقانونی در «ابن بابویه» ری دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از دستگیری متهم به قبرفروشی غیرقانونی در «ابن بابویه»این شهرستان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، غلامرضا نوفرستی  از دستگیری متهم به قبرفروشی غیرقانونی در «ابن بابویه» در محدوده سال‌های ۹۶ و ۹۸ خبر داد و افزود: متهم پس از تفهیم اتهام روانه زندان می‌شود.

 

وی در تشریح چگونگی عملکرد متهم گفت: وی در ورودی آرمگاه ابن بابویه یک مغازه‌ای داشته که اقدام به فروش وسایل مربوط به مراسم ترحیم می کرده است و از این طریق توانسته اعتماد مردم را جلب کند، مردم برای دفن اموات خود به متهم رجوع می‌کردند و مبالغی را که وی برای فروش قبر مطالبه می کرده را پرداخت می‌کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب ری ادامه داد: از مردم خواستیم، اگر شکایتی از فرد دستگیر شده دارند، به دادسرا مراجعه کنند، که تاکنون چهار نفر مراجعه کردند، که هر کدام مبالغی بین ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان برای قبر به متهم پرداخت کرده بودند، که بررسی‌ها و مستندات نشان می‌دهد، حدود پنج میلیون تومان از این مبالغ به آرامستان پرداخت شده و مابقی آن را خود متهم بر می داشته است.

 

وی از اقرار متهم به سو استفاده از مبالغ دریافتی خبر داد و دخالت افراد دیگر در این پرونده را رد کرد و گفت: تنها همین فرد در قبرفروشی غیرقانونی دخالت داشته است، البته بازپرس پرونده تمام ابعاد آن را بررسی می‌کند.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics