تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات با ثبات ترین و پایدارترین منبع درآمدی دولت‏ها است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مالیات با ثبات ترین و پایدارترین منبع درآمدی دولتها در تمام دنیا است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، شهریارپور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان تصریح کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه باید تمام دستگاه های اجرایی، نظام مالیاتی را جهت تامین درآمدهای مالیاتی در بودجه کشور و اختصاص آن به شهرداری ها و دهیاری ها در راستای آبادانی و توسعه زیرساخت های شهری یاری نمایند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: مالیات با ثبات ترین و پایدارترین منبع درآمدی دولت ها در تمام دنیا است و هم چنین ازمنابع اصلی تامین هزینه های جاری وعمرانی درکشور می باشد. 

 


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع رسانی و آگاهی مردم از نحوه مصارف مالیات از جمله اقدامات مثبتی است که در جهت ترویج فرهنگ مالیاتی توسط امور مالیاتی در سطح استان انجام شده و این امر نشانه اهمیت مقوله مالیات در کشور است.

 


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه ، از اداره کل امور مالیاتی در راستای، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان و تسهیل مسیر اجرای قوانین قدردانی کرد.


مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور مالیاتی، با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا، به برخی از تسهیلات و حمایت های سازمان امور مالیاتی جهت مودیان به خصوص تولیدکنندگان اشاره کرد.

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics