تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برخورد قاطع با فرار مالیاتی در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: برخورد قاطع با فرار مالیاتی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، آیت‌ا… شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان ضمن تأکید بر مبارزه جدی با تخلفات و فرار مالیاتی، افزود: با فرار مالیاتی باید برخورد جدی صورت بگیرد، فرار مالیاتی جرم است و باکسانی که تخلف مالیاتی دارند حتی اگر بدهکاری آن‌ها اندک است باید برخورد جدی صورت پذیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به همراهی خوب اداره کل امور مالیاتی استان با فعالان اقتصادی، کسبه و اصناف عنوان نمود: قطعا کسانی هستند که به‌واسطه برخی مشکلات توان پرداخت مالیات را در شرایط کنونی ندارند، انتظار می‌رود سازمان امور مالیاتی همان‌طوری که در شرایط سخت کرونا تمهیداتی را برای این افراد در نظر گرفته با آنان همراهی نماید.


آیت ا... شاهچراغی ضمن تأکید بر جلب رضایت مردم بیان نمود: ضروری است رضایتمندی مردم در اولویت قرار گیرد و همه مسئولین از هیچ کوششی برای جلب رضایت مردم دریغ نورزند، رضایت مردم، رضایت خداوند متعال است.


امام‌جمعه سمنان مردم استان را مردمی ولایتمدار و متدین توصیف نمود و گفت: مردم استان همواره قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و در پایبندی و عمل به قانون پیشتاز بوده‌اند.


نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پایان کمک به دولت را در شرایط فعلی و جنگ اقتصادی پراهمیت دانست و تصریح کرد: در شرایط تحریم ظالمانه استکبار جهانی فروش نفت به حداقل رسیده و درآمد دولت از طریق مالیات تأمین می‌گردد لذا همان‌طور که مردم پرداخت خمس و زکات را بر خود واجب می‌دانند، پرداخت مالیات هم فریضه و بر همگان واجب است.
در ادامه انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ، به ارائه گزارشی از روند انجام کار در اداره کل امور مالیاتی استان و عمکرد کلیه کارکنان در تحقق بودجه سال جاری پرداخت.

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics