تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ۱۸۵۰ شرکت دانش‌بنیان را پشتیبانی مالی کرد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: این صندوق از یک‌هزار و ۸۵۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور پشتیبانی مالی کرده که در این میان، طی سال گذشته با ۱۵۰ شرکت بیشترین میزان را داشته است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، رضا نقی‌پور روز چهارشنبه در میاندوآب اظهار داشت: این صندوق بر اساس اساسنامه مکلف است از صنایع پیشرفته کشور در ۱۳ سرفصل شامل حوزه‌های زیست فناوری (بایو)، نانو، پلیمر، صنایع پیشرفته پزشکی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، اتوماسیون، نرم‌افزارسازی، تجهیزات آزمایشگاهی و ابررسانه‌ها و شرکت‌های با رویه دانشی، حمایت کند.

 

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، استارتاپ‌ها و تمامی شرکت‌هایی که بر رویه دانش فعالیت می‌کنند، در قالب ارایه تسهیلات، ضمانت نامه، خدمات کارشناسی و سرمایه ریسک‌پذیر حمایت می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور با بیان اینکه این حمایت‌ها با هدف توانمندکردن شرکت‌ها انجام می‌گیرد، گفت: با توجه به شعار سال‌جاری بنام جهش تولید، این صندوق به عنوان تسهیل‌گر برای تولیدکننده‌ها در اخذ وثایق و فراهم کردن زمینه فعالیت دارد.

 

نقی‌پور بیان کرد: امسال سعی می کنیم تا شاهد رشد حداقل ۳۰ درصدی در تعداد واحدهای تحت حمایت و ارزش ریالی حمایت مالی داشته باشیم.

 

وی گفت: حمایت مالی و اعتباری از بخش خصوصی و تعاونی در زمینه تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی، صدور انواع ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری خطرپذیر غیرمستقیم و ارائه خدمات کارشناسی، از جمله خدمات این صندوق است.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور، با بیان اینکه فرآیند ارایه خدمات، از دستاوردهای مهم این صندوق بوده و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان و افزایش سرمایه نیز با قوت پیگیری می‌شود، اظهار داشت: امید می‌رود در آذربایجان‌غربی و میاندوآب‌ صاحبان صنایع پیشرفته از خدمات و حمایت‌های این صندوق استقبال کرده و بهره‌مند شوند.

 

 رسالت ذاتی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته این است تا پولی که در اختیار این صندوق است به صورت ساده و راحت با تسهیل‎گری‎های ویژه ایجاد شده در اختیار صنایع نوپدید قرار گیرد.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور به منظور بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی میاندوآب به این شهرستان سفر کرده است.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics