تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امکان صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا ۲۱ میلیارد تومان

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از افزایش سقف صدور ضمانت نامه های صندوق در دولت تدبیر امید خبر داد و گفت: تعاونی ها از این پس می توانند تا سقف ۲۱ میلیارد تومان ضمانت نامه از صندوق دریافت کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا مهدی حسین‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت مقام عالی وزارت توانستیم امسال سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون را از محل سود انباشته افزایش دهیم و به ۱۶۵ میلیارد تومان برسانیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ابراز امیدواری کرد: با افزایش سرمایه صندوق، هدفگذاری صدور ۱۰۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه برای استارت آپها، واحدهای تعاونی، جوانان و کارآفرینان محقق شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، درباره میزان ضمانت نامه های صادره صندوق گفت: تاکنون ۳۰۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه برای تعاونی ها صادر شده که بخش اعظم آن متعلق به سه سال گذشته بوده است و در دولت تدبیر و امید سقف صدور ضمانت نامه ها از ۱.۵ میلیارد تومان به ۲۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گفته حسین نژاد، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با شرایط ویژه برای تعاونی های برتر تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان، برای تعاونی های دانش بنیان تا یک میلیارد تومان و برای بانوان ۵۰۰ میلیون تومان ضمانت نامه با اخذ سفته صادر می کند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تامین مالی خرد تضمین شده،گفت: با این طرح فرایند تأمین مالی طرح‌های تعاونی به ویژه تعاونی های نوآور و دانش بنیان تسریع شده و طرح های خلاقانه و دانش بنیان و طرح های فارغ التحصیلان مورد حمایت قرار می گیرند و سرمایه خرد در طرح های خلاقانه سرمایه گذاری می شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون با بیان اینکه صندوق اصل سرمایه ها را برعهده می گیرد از تعاونگران خواست تا سرمایه های خرد خود را در این طرح مشارکت دهند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics