تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

واکسن آنفلوآنزای ایثارگران در منزل تزریق خواهد شد

اوحدی گفت: براساس توافق انجام شده با وزارت بهداشت، قرار است تزریق واکسن آنفلوآنزا در منازل ایثارگران تزریق شود و به دلیل خطر ویروس کرونا، ایثارگران به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سعید اوحدی در جمع خبرنگاران گفت: مجلس یازدهم یک ظرفیت خوبی برای ایثارگران ایجاد کرده که در طول مجالس قبلی بی سابقه بوده است. نگاه بنیاد شهید نیز برگزاری جلسات مشورتی هفتگی با فراکسیون ایثارگران مجلس است. این جلسات فرصت خوبی برای تعیین بودجه مطلوب بنیاد شهید در سال ۱۴۰۰ است.


وی افزود: در جلسه امروز نیز رونمایی از کتاب تنقیح قوانین را داشتیم که مسیر خوبی را برای لوایح و قوانین ایثارگری را رقم خواهد زد.
اوحدی اظهار داشت: در حوزه درمان دو مشکل داشتیم که یکی از آنها مطالبات مالی سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری سازمان برنامه بودجه، با تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد اعتبار جدید به بنیاد شهید، ۱,۹۰۰ میلیارد تومان بدهی بنیاد شهید به بیمه دی تسویه و تقریباً مشکلات درمانی حل خواهد شد.

 

به علاوه براساس توافقات انجام شده تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی به ایثارگران خدمات درمانی ارائه خواهند داد.
اوحدی خبر داد: براساس توافق انجام شده با وزارت بهداشت، قرار است تزریق واکسن آنفولانزا در منازل ایثارگران تزریق شود و به دلیل خطر ویروس کرونا، ایثارگران به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics