تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آپدیت جدید نرم افزار Waze منتشر شد

برنامه ریزی های مربوط به سفرها بر روی نرم افزار محبوب Waze آسان تر و در دسترس تر شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از سایت طلا، شما هم اکنون میتوانید بر روی مرورگر گوشی هوشمند خود برنامه یک سفر را کاملا برنامه ریزی کنید و با انتخاب گزینه Live Map و در آخر با ذخیره کردن آن بر روی نرم افزار گوشی هوشمندتان با زدن دکمه Save to app آن را برای همیشه و به آسانی ذخیره کرده و در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آپدیت جدید نرم افزار Waze منتشر شد

 برنامه ریزی های مربوط به سفرها بر روی نرم افزار محبوب Waze آسان تر و در دسترس تر شده است.

شما هم اکنون میتوانید بر روی مرورگر گوشی هوشمند خود برنامه یک سفر را کاملا برنامه ریزی کنید و با انتخاب گزینه  Live Map و در آخر با ذخیره کردن آن بر روی نرم افزار گوشی هوشمندتان با زدن دکمه Save to app آن را برای همیشه و به آسانی ذخیره کرده و در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید.

 

 زمانی که شما زمان مورد نظرتان را برای رسیدن به مقصد وارد میکنید، نرم افزار مسیریاب Waze به شما توصیه میکند که در چه زمانی بهتر است از خانه خود حرکت کنید و به سمت مقصد بروید تا سر زمان تعیین شده به آن جا برسید. این نرم افزار علاوه بر این ویژگی، به صورت منظم برای شما ترافیک های شهری و جاده ای را بر اساس جایی که قصد رفتنش را دارید به شما اطلاع میدهد و بهترین مسیر را برای رسیدن انتخاب میکند؛ به همین دلیل اگر ترافیک مقداری بیشتر شود، به شما اطلاع داده میشود که بهتر است که چند دقیقه زودتر حرکت کنید.


 کاربران نرم افزار مسیریاب Waze هم اکنون میتوانند مکان های ذخیره شده ی خود را بر روی مرورگر ببینند و در صورت نیاز بتوانند راحت تر مقصد و مبداء خود را مشخص کنند؛ به همین دلیل نیازی نیست که هر بار که بیرون میروید خانه خود را نیز جست و جو کنید. این ویژگی های جدید بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS موجود خواهند بود.

 

 هرچند این ها صرفا ارتقاء هایی برای نرم افزار ایجاد میکنند، اما میتوان گفت که استفاده از این نرم افزار را به طور کامل تغییر خواهند داد. این ویژگی ها هرچند بر روی مسیریاب محبوب دیگر، یعنی Google Maps موجود میباشد، اما میتوان گفت این دو مسیریاب قدرتمند روز به روز به یکدیگر نزدیکتر میشوند و کارآمدی آن ها یکسان خواهد شد.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics