تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رییس فدراسیون اسکواش: پاداش ملی‌پوشان پرداخت می‌شود

رییس فدراسوین اسکواش گفت: با مساعدت وزارت ورزش و جوانان پاداش کمکی اسکواش‌بازان و مربیان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا،مسعود سلیمانی روز پنجشنبه اظهار داشت: ما در بحران کرونا مسابقات خود را به صورت مجازی در بخش زنان و مردان طراحی کردیم و جایزه مقام اول تا سوم نیز تجهیزات حرفه‌ای این رشته خواهد بود. در پدل نیز مسابقات جام ستارگان طراحی شد و ورزشکاران مجوز حضور فیزیکی را دارند و مسابقات در مهر ماه در بخش زنان و مردان شروع می‌شود. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنی

 

وی افزود: فدراسیون اسکواش نگاه برابری نسبت به هر دو بخش دارد و هر حوزه‌ای که فعال‌تر باشد توجه و تسهیلات به آن بیشتر خواهد بود. این مسابقات به گونه‌ای طراحی شده که تا اواخر آبان طول می‌کشد و جایزه نقدی به مقام‌های اول تا سوم و تیم‌های دو نفره تعلق می‌گیرد. 


رییس فدراسوین اسکواش درخصوص وضعیت تیم ملی اسکواش گفت: ملی‌پوشان در این مدت به خاطر تعطیلی باشگاه اسکواش تمرینی نداشتند اما ما تا پایان شهریور پاداش کمکی قهرمانان را که وزارت ورزش و جوانان به ما اختصاص داد، به اسکواش‌بازان پرداخت می‌کنیم.

 

این پاداش‌ها براساس هر امتیاز پرداخت می‌شود و به هر امتیاز ۲ میلیون اختصاص داده شده که با توجه به سه امتیاز کسب شده اسکواش‌بازان به آنان ۶ میلیون پرداخت می‌شود. به ۲ مربی با امتیاز یک و سه دهم، سه میلیون اختصاص می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ دوره کارگاه آشنایی با پدل را با حضور داور بین المللی و یک مدرس در سیستان و بلوچستان و خوزستان برگزار می‌کنیم.
سلیمانی یادآور شد: برای حضور در مسابقات برون مرزی مشکل بزرگ تامین اعتبار را داریم.

 

همچنین مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و  قهرمانی تیمی جوانان آسیا قرار بود امسال برگزار شود که در ۲۰۲۱ برپا خواهد شد و تاریخ دقیق آن مشخص نیست.  منتظر تقویم جهانی هستیم. علاوه بر آن ما برای میزبانی مسابقات مسترز آسیا در بخش زنان و مردان در شهریور ۱۴۰۰ دوباره اعلام آمادگی کردیم.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics