تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مجوز مرکز فنی و حرفه ای آموزش هتلداری در سقز صادر شد

با حضور معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجوز مرکز فنی و حرفه ای آموزش هتلداری در سقز صادر شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، علی‌اوسط هاشمی شامگاه یکشنبه با حضور در سقز، هدف از راه اندازی این مرکز آموزشی را ارتقای سطح نیروها جهت تغییر، استفاده از دانش و تکنولوژی روز و آموزش پرسنل هتل‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان برشمرد و افزود: باید مجموعه کارکنان هتل‌ها با آموزش و توانمندسازی، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در حوزه مهارتی در بیشتر شغل‌ها، ضعف‌هایی دیده می‌شود، عنوان کرد: باید همپای تهران و هنرستان هتلداری و جهانگردی هما در مشهد، افراد را در شهرستان‌ها آموزش داد.

کامل کریمیان فرماندار سقز نیز در جریان بازدید چند ساعته علی‌اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از مرکز آموزش مهارت روستایی در سرا، افزود: توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در روستاها دارد.

وی از معاون وزیر کار خواست تا برای تجهیز این کارگاه در روستاها، اعتبارات ویژه‌ای از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به سقز اختصاص یابد.

علی‌اوسط هاشمی، هم اظهار کرد: باید در راه اندازی این مراکز به طرح تکاپو و ظرفیت‌های اصلی مناطق روستایی و نیازهای مردم توجه کرد.

سیدجمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هم با بیان اینکه کلینیک توسعه روستایی در دانشگاه کردستان راه اندازی شده است، عنوان کرد: ۲۰ روستای سقز برای اجرای طرح توانمندی روستائیان معرفی شده است.

گفتنی است بر اساس ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار در حوزه روستایی، سالانه ۵ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت مشمول این طرح می‌شوند که سهم سالانه کردستان از این تعداد، ۱۶۷ روستا و در پنج ساله برنامه ششم ۸۳۵ روستا است.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics