تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آن طور که باید به موضوع بیمه توجهی نشده است

برگزاری جشنواره استعدادهای هنری را به سمت بیمه و آثار هنرمندان مردم را به سمت خرید بیمه‌نامه سوق می‌دهد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از روابط‌عمومی جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه، عضو هیات انتخاب بخش فیلم این جشنواره، گفت: به نظر من ایده برگزارکنندگان این جشنواره که برای توسعه صنعت بیمه از طریق هنر وارد شده‌اند خیلی خوب بود زیرا از طریق هنر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنرمندان در عرصه‌های فیلم، عکس و پوستر می‌توان اهمیت بیمه را نشان داد. همچنین بهترین زمینه برای معرفی صنعت بیمه بخش هنر است زیرا این بخش تاثیر خوبی روی مخاطبان می‌گذارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

علی نوروزی با بیان اینکه طبق قوانین وزارت ارشاد امور جشنواره باید تحت نظارت نمایندگان ارشاد انجام شود، تصریح‌ کرد: در ابتدا فیلم‌ها به دبیرخانه فرستاده می‌شود و بعد از آن ما براساس اصول نخست فیلم‌ها را انتخاب و بررسی می‌کنیم، سپس برای داوری تخصصی می‌فرستیم تا نظر نهایی داده شود.

 

اگر روز اختتامیه به صورت حضوری برگزار شود فیلم‌ها اکران می‌شود تا مخاطبان بتوانند فیلم‌های برگزیده را ببینند و اگر به دلیل بیماری کرونا مجبور باشیم اختتامیه را به صورت برخط برگزار کنیم فیلم‌ها را از طریق فضای مجازی در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌دهیم.


وی افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف در زمینه‌های متنوع لازم و ضروری است و چون هنر پتانسیل بالایی دارد پس می‌توان با بهره‌مندی از قدرت تصویر، نور و صدا و ایجاد آثار خلاقانه برای هر گروه سنی، توجه آحاد جامعه را به بیمه جلب و با اطلاع‌رسانی، افزایش دانش و آگاهی، زمینه‌های تغییر نگرش و رفتار آن‌ها را به بیمه فراهم کرد تا در نهایت مردم به خرید بیمه‌نامه روی آورند.

 

عضو هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره خاطرنشان‌کرد: به طور کلی که هنرمندان باید براساس ارزش‌ها و قوانین ایرانی و اسلامی آثار خود را تهیه و ارسال کنند.


وی در پایان گفت: متاسفانه آن طور که باید به موضوع بیمه توجهی نشده است در صورتیکه موضوع مهمی است و امیدوارم از طریق این جشنواره و هنر، مردم بیشتر با مقوله بیمه آشنا شوند زیرا بیمه در زندگی همه ما مهم است.
اولین دوره جشنواره فیلم و عکس و پوستر بیمه توسط بیمه کوثر و بیمه مرکزی به دبیری امیر کرم‌یزدی 3 تا 6 آذر 99 با موضوعات بیمه و مردم، بیمه و جامعه، کووید 19، در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع خبر: روابط‌عمومی جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics