تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیشتر دانش آموختگان رشته شیمی شاغل هستند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: اکثر دانشجویان رشته شیمی این دانشگاه در همان دوره دانش آموختگی شاغل هستند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد علی کریمی در شانزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور درخصوص وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته شیمی اظهار داشت: تجربه و آمارها نشان می دهد که دانش آموختگان این رشته از پیام نور معمولا آینده کاری و شغل مناسبی دارند و کمتر شیمیست را می توان یافت که بیکار باشد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


 وی تصریح کرد: گروه شیمی این دانشگاه با ۲۰۰ عضو هیات علمی و ۷۰ مرکز مجری، سهم قابل توجهی از دانش آموختگان این رشته در مقاطع مختلف را به خود اختصاص داده است و با برگزاری ۱۶ دوره همایش در ادوار مختلف توانسته جایگاه مناسب علمی و پژوهشی را با همکاری انجمن علوم و فناوری های شیمیایی ایران کسب کند.

 


استاد تمام گروه شیمی دانشگاه پیام نور این رشته را پولساز توصیف کرد و فت: با توجه به ظرفیت کشور در حوزه های مختلف اعم از منابع طبیعی، نفت، گاز، پتروشیمی و معدن، نیاز به دانش آموختگان این رشته بسیار بالا است.


کریمی همچنین درمورد شانزدهمین همایش ملی شیمی که به صورت مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: دوران شیوع بیماری کرونا علاوه بر مخاطراتی که به همراه داشته، فرصت های خوبی نیز پیش پای خانواده ها، دانشجویان و محققان قرار داده و کمترین محاسن آن یادگیری شیوه های نوین و الکترونیکی است که به طور یقینا سواد علمی خانواده های ایرانی را بهبود می بخشید.
وی اظهار داشت: با برگزاری چنین همایش هایی در تمامی سطوح و رشته ها در دانشگاه پیام نور شاهد ارایه دستاوردهای موثر در ارتقای دانش و علوم به ویژه علوم پایه و مادر خواهیم بود.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics