تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصفیه هوای شیائومی Mi Air Purifier Max با قیمت ۳۰۴ دلار معرفی شد

شیائومی این روزها در زمینه تولید گجت‌های هوشمند منزل فعالیت‌های زیادی می‌کند، یکی از تازه‌ترین محصولات هوشمند این کمپانی، تصفیه هوای شیائومی Mi Air Purifier Max است.

این دستگاه، ششمین محصول از سری محصولات خانگی شیائومی محسوب می‌شود، چیزی که این محصول را منحصر به‌فرد می‌کند، قیمت مناسب و قابلیت‌های بسیار خوب آن است. این دستگاه قابلیت تصفیه هوای اتاقی با مساحت ۱۲۰ مترمربع را دارد.

نکته دیگری که این محصول را متمایز می‌کند، سرعت آن در پاک‌سازی هوای محیط است، اگر مساحت اتاقی که تصفیه هوا در آن قرار دارد از ۲۱ متر بیشتر نباشد، در عرض ۳ دقیقه هوای محیط کاملا پاکیزه می‌شود. در میان تمام دستگاه‌های تصفیه هوای تولید شده توسط شرکت شیائومی، Mi Air Purifier Max تاکنون عنوان قوی‌ترین دستگاه تصفیه هوا را به خود اختصاص داده است.

یکی از مسائل مهم در بررسی قدرت تصفیه هوا، CADR یا نرخ تحویل هوای پاک است که به‌صورت خلاصه CADR نامیده می‌شود. این نرخ درواقع شاخصی برحسب فوت مکعب در دقیقه است که میزان هوای خروجی که همه ذرات آلاینده موردنظر از آن گرفته‌ شده باشد را نشان می‌دهد. نرخ تحویل هوای پاک در این تصفیه هوا برابر با ۱۰۰۰ است.

یکی از نکات قابل‌توجه که هر خریداری در حین خرید تصفیه هوا به آن توجه می‌کند، سروصدایی است که دستگاه ایجاد می‌کند. تصفیه هوای Mi Air Purifier Max از تکنولوژی جدید کاهش صدا در ۳۴Db بهره برده است، زمانی‌که دستگاه در حالت بی‌صدا کار می‌کند، کسی متوجه روشن بودن دستگاه نمی‌شود!

Mi Air Purifier Max با دو فیلتر واقع در سمت چپ و راست دستگاه عرضه‌ می‌شود. پنل بالایی قابلیت جدا شدن دارد، کاربران می‌توانند پنل را جدا کرده و به‌راحتی فیلترها را تعویض کنند.

تصفیه هوای Mi Air Purifier Max در تاریخ ۲۶ دسامبر با قیمت ۱۹۹۹ یوان یا ۳۰۴ دلار عرضه می‌شود، این مدل، گران‌قیمت‌ترین دستگاه تصفیه هوای شیائومی است. این محصول حدود ۷۰۰ یوان از تصفیه هوای شیائومی مدل Mi Air Purifier Pro گران‌تر است.

منبع خبر: ای تی رسان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics