تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موفقیت گوشی آی‌فون X در جذب نرخ بالای رضایت‌مندی مشتریان

گوشی آی‌فون X یک برگ برنده بزرگ برای کمپانی اپل به‌شمار می‌آید. خریداران این گوشی که هم‌زمان با دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های آی‌فون عرضه شده است، می‌گویند که از داشتن این اسمارت‌فون بسیار خوشنود هستند.

 البته این رضایت‌مندی بیش‌تر ریشه در ۲ ویژگی خاص دارد که یکی از آن‌ها دوربین TrueDepth و دیگری سیستم تشخیص چهره Face ID است.

در طول این سال‌ها اپل نوآوری‌های جدیدی را به بازار اسمارت‌فون‌ها ارائه نموده که معرفی اپ‌استور در سال ۲۰۰۸، فیس‌تایم در سال ۲۰۱۰ و سیری در سال ۲۰۱۱ تنها بخش کوچکی از آن‌ها محسوب می‌شوند. اگر از خود می‌پرسید که در این میان چرا به فناوری تاچ آی‌دی سال ۲۰۱۳ که در گوشی آی‌فون ۵S به‌کار رفته بود، اشاره‌ای نشده، در پاسخ بایستی گفت که دلیل این موضوع عرضه گوشی موتورولا اتریکس ۴G با یک اسکنر اثرانگشت در سال ۲۰۱۱ است. این اتفاق سال‌ها پیش از عرضه تاچ آی‌دی به وقوع پیوسته بود.

گزارش منتشر شده از سوی گروه تحلیل احساسات مصرف‌کنندگان که بخشی از موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics محسوب می‌شود، می‌گوید که کاربران به سیستم دوربین گوشی آی‌فون X علاقه بسیاری داشته و همچنین نگرشی بی‌نهایت مثبت در مورد فناوری فیس آی‌دی دارند.

برای این گزارش با ۵۶۸ نفر از خریداران آی‌فون X مصاحبه شد و ۸۰ درصد از آن‌ها نگرشی مثبت در مورد ویژگی‌هایی مانند نمایشگر اچ‌دی سوپر رتینا و طول عمر بهتر باتری دستگاه داشتند. این گزارش برای اپل خوب است و اشاره می‌کند که “به عنوان یک برند به رسمیت شناخته شده با یک پایگاه ویژه از مشتریان وفادار، اکنون افرادی که در اکوسیستم اپل حضور دارند به خرید این محصولات ادامه خواهند داد.”

منبع خبر: ای تی رسان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics