تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارهای اینترنتی در خانه

افرادی هستند که به هر دلیلی ترجیح می دهند در خانه کار کنند و به دنبال گزینه های شغلی طولانی مدت نیستند.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افرادی هستند که به هر دلیلی ترجیح می دهند در خانه کار کنند و به دنبال گزینه های شغلی طولانی مدت نیستند. گاهی اوقات فقط به دنبال راه نسبتا آسانی هستند که خیلی سریع نتیجه داده و درآمد اضافی به دست آورند. اگر شما هم چنین هدفی داشته باشید مشاغل آنلاین زیر ممکن است مورد توجه تان قرار گیرند. یکی از مزیت های مشاغل آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی در خانه این است که به سرمایه چندانی نیاز ندارند و به طور معمول می توانند طبق برنامه شما انجام شوند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این کارهای اینترنتی در خانه می پردازیم:

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کارهای کوچک (micro job)

کار خرد معمولا به یک کار آنلاین کوچک گفته می شود که فرد در ازای فعالیتی که انجام می دهد، حقوق دریافت می کند. از آن جایی که این کارها اغلب بسیار کوچک و ساده هستند و زمان زیادی را از فرد نمی گیرند، نباید انتظار داشته باشید حقوقی که بابت انجام آن دریافت می کنید مبلغ زیاد و قابل توجهی باشد. معمولا دانشجویان و افرادی که به دنبال کار ساده و نیمه وقت هستند به سراغ این مشاغل می روند که صرفا یک درآمد جانبی محدود داشته باشند. این فرصت شغلی شامل پروژه های جذب انبوه است که در آن یک شرکت بزرگ برای انجام بخشی از پروژه خود تعداد زیادی نیروی کار را به صورت دور کار و قراردادی و پروژه ای به کار می گیرد. وظیفه این افراد جمع آوری اطلاعات یا وارد کردن داده ها خواهد بود.

 

ویراستاری

اگر به اصول نگارش مسلط هستید، می توانید به عنوان یک ویراستار به طور آنلاین با انتشارات همکاری داشته باشید و از اصلاح و ویرایش ایرادات نگارشی و املایی کتاب ها، مقالات، محتوای وب سایت و ... درآمد کسب کنید. با این حال، برای این شغل ممکن است به گذراندن یک دوره تخصصی ویراستاری و تصحیح نیاز داشته باشید.

 

ترجمه

صنعت ترجمه بسیار سریع در حال تغییر است. امروزه حداقل یک چهارم مشاغل ترجمه در سراسر جهان بصورت آنلاین انجام می شود. اگر شما هم به یکی از زبان های خارجی تسلط دارید می توانید به عنوان یک مترجم آنلاین با شرکت هایی که به صورت بین المللی فعالیت دارند، همکاری کنید و اسناد و مدارک و متون مختلف را ترجمه کنید.

 

کار کردن به صورت آزاد و مستقل (فریلنس)

شما می توانید به عنوان یک نیروی مستقل و آزاد به صورت پروژه ای با شرکت های مختلف همکاری داشته باشید. مثلا اگر مهارت بالایی در نوشتن دارید می توانید به عنوان نویسنده با کسب و کارهایی که نیاز به نیروی تولید محتوای نوشتاری دارند، کار کرده و برای وب سایت ها، خبرگزاری ها و ... محتوا تولید کنید و کسب درآمد کنید. همچنین اگر خلاقیت و مهارت کافی در طراحی داشته و توانایی انجام کارهای گرافیکی را دارید، می توانید به عنوان یک گرافیست و طراح مستقل به صورت آنلاین فعالیت کرده و درآمد کسب کنید. کار کردن به عنوان فریلنسر این امکان را به شما می دهد که دستمزدتان را خودتان مشخص کرده و نرخ هر پروژه را تعیین کنید.

 

کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس

دنیای تبلیغات و مارکتینگ بسیار وسیع و گسترده بوده و امروزه باید به دنبال راه های جدید و به روز برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر روی مخاطب باشیم. روش های تبلیغات و جذب مخاطب پیوسته در حال تغییر و دگرگونی بوده و روش های سنتی مانند تبلیغات کاغذی از طریق پخش تراکت دیگر چندان کارساز نیستند. در این میان بازاریابی پیامکی یکی از روش های تبلیغاتی است که کاربرد گسترده ای داشته و در عین داشتن بازدهی بالا، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است و همین ویژگی ها این راهکار را به یکی از روش های پرطرفدار تبدیل کرده است. بسیاری از کسب و کارها برای معرفی کالا یا خدمات خود، جذب مخاطبان جدید و حفظ مشتریان قدیمی به سراغ بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه رفته اند. آن ها برای ارتباط گرفتن با افراد جدید و حفظ تعامل دو سویه خود با مشتریان ثابت و قدیمی از این روش کاربردی استفاده می کنند.

 

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، 98 درصد پیامک های تبلیغاتی که ارسال می شوند، توسط گیرنده باز شده و خوانده می شوند؛ این در حالی است که تنها 20 درصد از ایمیل ها توسط مخاطبانشان خوانده می شوند. با مقایسه این آمار به سادگی می توان متوجه میزان تاثیر این روش تبلیغاتی بر مخاطب و به تبع آن نتیجه ای که بر یک کسب و کار و فعالیت دارد، شد. از این رو می توان دریافت نمایندگی پنل اس ام اس را نیز یکی دیگر از روش های کسب درآمد در خانه دانست. برای این کار کافی است شما از یکی از شرکت های ارائه هنده پنل پیامک، نمایندگی پنل پیامک را دریافت کنید و آن را بازاریابی کرده و به فروش برسانید؛ از آن جایی که این تقاضای زیادی برای خرید این پنل ها از سوی صاحبان کسب و کارهای مختلف وجود دارد، بازاریابی و فروش آن ها نیز کار چندان دشواری نخواهد بود. برای فعالیت در این شغل به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارید. تنها کافی است کمی با اصول مارکتینگ و فروش کالا و جذب مشتری آشنایی داشته و به اینترنت نیز دسترسی داشته باشید. در این صورت قطعا بسیاری از صاحبان مشاغل برای معرفی برند خود و توسعه و گسترش فعالیتشان به شما مراجعه خواهند کرد. در صورتی که به شکل درست و اصولی این کار را انجام دهید، این روش یکی از پول‌سازترین راه های کسب درآمد در منزل از طریق اینترنت خواهد بود.

 

شرکت مدیانا یکی از شرکت های تخصصی ارائه دهنده خدمات پیامکی است. این مجموعه خدماتی از جمله پنل اس ام اس، پیامک صوتی، نوبت دهی و منشی تلفنی را ارائه داده و شما می توانید از طریق فروش پنل پیامک و خطوط اختصاصی پیامکی به درآمد بالایی دست یابید.

 

 

 

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics