تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تلاش جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی وظیفه همگان است

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد و تلاش جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی را وظیفه همگانی دانست.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان مهم‌ترین درآمد جاری به‌منظور تأمین بودجه کشور را درآمدهای مالیاتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن، مالیات بهترین منبع درآمدی به‌منظور کاهش وابستگی به نفت به شمار می‌رود و تعامل و همکاری دستگاه‌های نظارتی با نظام مالیاتی می‌تواند کمک شایانی در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور نماید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی و هوشمند سازی نظام مالیاتی در استان عنوان کرد: دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی، فرآیند شناسایی، تشخیص و وصول مالیاتی را عادلانه‌تر کرده و موجب کاهش فرار مالیاتی شده است.


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: وصول عادلانه و صحیح مالیات همواره از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و اقدامات نظارتی موجب اجرای بهتر قوانین و افزایش سلامت نظام اداری خواهد شد.


در ادامه، میرشکاری، مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان تعامل سازنده و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان را زمینه‌ساز جلوگیری از تخلفات عنوان کرد و افزود: دیوان محاسبات استان آماده هرگونه همکاری با اداره کل امور مالیاتی استان جهت تحقق درآمدهای مالیاتی است.

 


مدیرکل دیوان محاسبات سمنان ضمن تأکید بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی جهت تحقق درآمدهای مالیاتی عنوان کرد: تلاش در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی وظیفه همگان است و دیوان محاسبات استان در جهت تحقق عدالت مالیاتی و وصول حقوق حقه دولت تلاش می‌نماید.
میرشکاری با اشاره به نقش مهم مالیات در تأمین بودجه جاری استان بر لزوم توسعه فرهنگ مالیاتی و مشارکت همه‌جانبه مردم در پرداخت مالیات تأکید کرد.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics