تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

فرمانده مرکز مقاوت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی به منظور بصیرت افزایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حسین نصیرزاده گفت: حماسه ۹ دی، برگ زرینی در کارنامه ملت ایران در دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب بود در این روز بزرگ که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، پرونده فتنه از سوی مردم آگاه ایران بسته شد.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه های کشور در خصوص گرامیداشت نهم دی افزود: روز نهم دی‌ ماه به فرمایش مقام معظم رهبری «روز بصیرت‌افزایی» امت اسلامی است، به همین منظور مقرر شد مراسمی برای گرامیداشت روز بصیرت‌ و میثاق امت با ولایت با حضور فرماندهان بسیج کارکنان در دانشگاه ها برگزار شود.

فرمانده مرکز مقاوت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خاطرنشان کرد: در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز مراسم هایی برای گرامیداشت این روز بزرگ و به منظور بصیرت افزایی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده در ادامه با اشاره به برنامه های دانشگاه ها برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نیز گفت: اولین جلسه فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه ها هفته گذشته برگزار شد و در این جلسه تشکیل ستاد دهه فجر به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم در این دهه با برگزاری نمایشگاه های دهه فجر انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم های مربوط به بصیرت افزایی، جوانان را نسبت به معیارهای انقلاب اسلامی آگاه‌تر کنیم.

فرمانده مرکز مقاوت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی افزود: در همین زمینه دانشگاه آزاد اسلامی از همه مردم بخصوص جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز استکبارستیزی و انقلابی بودن است، دعوت می کند.

منبع خبر: یو پی ان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics