تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فردا آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تدریس علمی کاربردی

مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزشی غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ فردا به پایان می رسد.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ از روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.


 بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند تا فردا چهارشنبه، ۳۰ مهرماه سال جاری به مدت چهار هفته با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان به آدرس  http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.
بر اساس اعلام دانشگاه علمی کاربردی، ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری است.


تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت بوده است. بنابراین لازم است روسای واحدهای استانی ترتیبی اتخاذ کنند تا با تنظیم تقویمی متناسب با شاخصه های اعلام شده نسبت به اجرای به موقع فرایند ثبت نام، اقدام لازم انجام شود.


 متقاضیان برای دریافت راهنمای تشکیل پرونده، تعهدنامه، تقویم زمان بندی و متن فراخوان آموزشی به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://www.uast.ac.ir/fa مراجعه کنند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics