تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کلاهبرداران اسکیمری در مازندران زمینگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردارانی که اقدام به کپی کردن کارت شهروندان و برداشت از حساب آنها می کردند توسط پلیس فتا شهرستان نور، خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از پلیس فتا، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر اعلام کرد:  در پی مراجعه تعدادی از هموطنان مسافر در شهرستان نور به مراجع قضائی و انتظامی آن شهرستان مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات فنی و مهندسی متهم اصلی این پرونده را ساکن استان‌های شرق کشور بوده شناسایی کردند.
 
سرهنگ خورشاد تصریح کرد: ماموران پلیس فتا شهرستان نور پس از شناسایی مخفیگاه متهم، در عملیاتی غافلگیرانه وی را که به عنوان دوره گرد و فروشنده میوه و تره بار در بازارهای هفتگی سراسر استان فعالیت می‌کرد، دستگیر کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در زمینه برداشت غیرمجاز از طریق اسکیمر و فیشینگ بود در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۳/۵ میلیارد ریال از مردم با روش دریافت اطلاعات آنان از طریق کارت‌های عابر بانک (فیشینگ) اعتراف کرد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد ، از کاربران خواست : در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  در قسمت مرکز فوریتهای سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.
منبع خبر: پلیس فتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics