تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اخاذی از دختران جوان با وعده بازیگر شدن

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی مردی 34 ساله در شهرستان فسا خبر داد که با ایجاد صفحه اینستاگرامی و وعده نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از دختران جوان، 350 میلیون ریال اخاذی می‌کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از پلیس فتا، سرهنگ "حشمت سلیمانی" رئیس پلیس فتا فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس فتا، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در اینستاگرام با صفحه آموزش و جذب بازیگری آشنا شده و پس از مدتی با وعده‌های مختلف از قبیل نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از وی اخاذی شده است که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با ورود به شبکه‌های اجتماعی و سوء استفاده از احساسات دختران جوان، ضمن معرفی کردن خود با عنوان کارگردان ؛ اقدام به اخاذی از آنان می‌‌‌کرده است.
 
سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم به هویت معلوم در شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
 
این مقام سایبری گفت: با بررسی‌های تکمیلی و ادله‌های دیجیتالی مشخص شد متهم به همین شگرد از 30 دختر جوان، مبلغ 350 میلیون ریال اخاذی کرده است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود.
 
رئیس پلیس فتا فارس با بیان اینکه برخی افراد تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: سودجویان و کلاهبرداران از طعمه‌های خود می‌خواهند که تن به خواسته‌های شیطانی آن‌ها داده و اگر این کار را انجام ندهند، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.
 
سرهنگ "سلیمانی" گفت: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵یا از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) اعلام کنند.
منبع خبر: پلیس فتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics