تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز توزیع می‌شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز می‌توانند برای دریافت کارت آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از امروز سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون براساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

به گفته توکلی، در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند و ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کد رشته است.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه‌ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

 

 

منبع خبر: یو پی ان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics